Elnézte a tempót, tetőre tette a Porschét
Ilyen, amikor feldobja a talpát egy 959-es Porsche
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Gyorshajtás és vizes út kombinációja okozta a végzetét annak a Porsche 959-nek, melyet Genf közelében dobott el a sofőr.
A Porsche mindössze 337 darabot gyártott 1986-1989 között a 959-es modelljéből, ebből sikerült egyet leamortizálni a napokban. A Genf melletti útszakaszon a szemtanúk elmondása alapján az autó túl gyorsan haladt a vizes úton. A vezető elvesztette a kontrollt a Porsche felett, nekiütközött a szalagkorlátnak, majd autójával a tetejére borult. A kevlárból készülő karosszériaelem javítása valószínűleg egy kisebb vagyont fog kitenni, remélhetőleg az autót sikerül teljes egészében helyre hozni.
A Porsche 959 1986-os megjelenésekor a világ leggyorsabb sorozatgyártású modellje volt, 197 mérföld/órás (317 km/h) végsebességével. Egy évvel később a Ferrari F40 fosztotta meg a címtől a 959-et, az olaszok vörös paripája 200 mérföldes (320 km/óra) maximális tempóra volt képes.
Na és a sofőr megúszta ?
Kevlár-alu-magnézium-csúcstech-stb,azért furcsa hogy az övvonalig eltűnt a kaszni!?
Most olyan 1 millió eurót ér egy 959-es, de mivel egyel kevesebb lett, ezért biztos feljebb fog menni:)
Az F40-nél jobban gyorsul 100-ra csak a végsebessége kisebb egy picivel.
Gyerekkorom kedvenc autója! Először azt hittem hülyeség a kevlár kaszni alapanyag de a wiki szerint is van rajta, bár szerintem csak a padlólemez lehet az, a többi aluminium.