Elmaradt a meglepetés, de bemutatkozott az Infiniti JX
Ezért kár volt izgulni: teljes valójában itt az Infiniti JX
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Az új Infiniti JX voltaképp nem más, mint egy nyújtott méretű FX-klón.
Kicsit most így vagyunk a hosszan lebegtetett Infiniti JX-szel, szorgosan figyeltük az egyesével kiadott fotókat, vártuk, hogy mi sül ki belőle, de most, amikor egyben látjuk a képet, kicsit úgy érezzük, az előzetes PR erősebb volt, mint maga a termék.
Rendben van, hogy az Infiniti egyelőre csak JX tanulmánynak nevezi új hétüléses luxus crossverjét, de látszik, hogy sokat már biztosan nem változik a Los Angelesi Autószalonon esedékes bemutatóig.
Hiába a hétüléses elrendezés, melyben a második üléssor dönthető és akár 14 centimétert mozgatható előre-hátra, a JX nem más, mint egy hosszított, nagyobb utasterű FX-változat. 3,5 literes (az USA-ban az FX-alapváltozatából ismert) V6-os motorjának erejét fokozatmentes CVT-váltó továbbítja az első, illetve opcionálisan mind a négy kerékhez, ami nem ígérkezik túl dinamikus kombinációnak. Ugyanakkor biztonsági és kényelmi szempontból gondosan összerakott autóról beszélünk, a megszokott felszereléseken kívül tartalmaz holttér-figyelő rendszert és hátsó ütközés elkerülő berendezést, melyek megállítják az autót, ha úgy érzik, a sofőr nem látja az autó körül elhelyezkedő akadályt.
Jár hozzá 14 hangszórós Bose hangrendszer, Infiniti Connection telematikai berendezések, és a cég Személyi Asszisztens programja, mely 24 órás összekötettést biztosít az Infiniti call centerével, amely tulajdonképpen mini tudakozó szolgáltatás az autó tulajdonosai számára.
Kategóriájában biztosan kiváló autó lesz a JX, de kicsit úgy érezzük, nem veszítenénk sokat, ha az Infiniti úgy döntene, hogy ezt az újdonságát megtartja a tengerentúli vásárlóknak.