Elkészült az új Budaörsi úti csomópont
Átadták az M1/M7 új, Budaörsi úti csomópontját
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A 4-es metró miatt indultak a munkálatok, 85 hétig tartott az új csomópont kialakítása a Budaörsi útnál.
"Hosszú évek óta megoldatlan probléma zárul le a Budaörsi út és környéke rendezésével." - mondta Tarlós István főpolgármester a csomópont hétfői átadásán. Az építkezés csaknem két évvel ezelőtt, 2014-ben kezdődött, 85 hétig tartott, és a beruházásnak naponta 120 ezer autós látja a hasznát. A csomópont építése kifejezett vállalás volt az Európai Uniónál, egyik legfontosabb célja a 4-es metró, a BKV- és a Volán-járatok, valamint a P+R parkolók jobb elérésének biztosítása. A beruházásnak köszönhetően egyszerűbbé válik az egyes közlekedési ágak közötti gyors, kényelmes és biztonságos átszállás. Már csak az a kérdés, hány autós fogja itt letenni autóját, hogy tömegközlekedéssel menjen tovább a belvárosig. A kérdés megválaszolásában idővel minden bizonnyal a dugódíj is "segíteni" fog.
A kivitelező az építkezés során a közlekedést végig biztosította: úgy kellett egy felszín alatt is futó rendszert megépíteni, hogy közben a forgalmat csak a lehető legkisebb mértékben akadályozták. Folyamatosan bővül a P+R parkolók száma, jelenleg 1000 parkolóhely van már a 4-es metró kelenföldi végállomásánál, az év végére pedig mintegy 1500 parkolóhely áll majd az autósok rendelkezésére. A fővárosi kommunikáció szerint heteken belül átadják a felújított Széll Kálmán teret is. A Budaörsi úti beruházás nettó 7,2 milliárd forintba került.
ja és a közért előtti szakaszra a kb. 30méterer eső 3db közlekedési lámpa kihelyezéséért, külön díjat kéne osztani a kitalálónak ,mert azzal aztán majd lehet dugót generálni, na meg sok értelme van. (nem kell félni fognak is…)
ennek a zajvédőfalnak a világon semmi értelem, pláne nem ott ahol van, mert ott elenyésző a lakóházak száma és aki ott lakik annak sem ér sokat mivel a két sávközött helyezkedik el nem padig az út két szélén mint majdnem az összes hasonló pályabevezetőn .
Mivel a Budaörsi úton lakom tudom milyen zajterheléssel jár és sokkal inkább kellene normális zajvédőfalat építeni a Petőfi laktanya utánai szakaszra a (laktanya és a BAH csomóponti szakaszra) mert főként ott laknak sokan.
Attól nem is beszélve, hogy ha most ott ahol ez a beton bunkert csinálták, ha baleset lesz akkor az isten óvja a szrencsétleneket…
A zajvedo fal sokat csillapithat mindket iranyba. DE van egy masik funkcioja is, az akadalyozas, megpedig az onjelolt akrobatakat akik atfutnak az uton talan hozza sem kezdenek.
Naponta kétszer járok arra, munkábe menet és jövet. Az rendben van, hogy az építkezés mindig kellemetlenséggel jár, az ember kénytelen ezt elviselni. De azért szívesen adnék valamilyen „díjat” annak, akinek a döntése alapján Húsvét előtt Nagypénteken délben a Budaőrsi úton az M1-M7 autópályákra kivezető irányba a 3 sávból kettőt lezártak és így csak egy sávon tudott haladni – pontosabban állni – a forgalom. Éppen akkor amikor mindenki sietett volna haza, vagy vidékre valahova. Na mindegy túl vagyunk rajt.
Azt azért nem értem, hogy mi értelme egy 8-10 sávos útnak a közepére egy zajvédő falat építeni?Így is úgy is van zaj.