Már tízmillió motor készült Szentgotthárdon - az autók mellett, amelyekből Astra F 1998 decemberéig 80 835 példány gördült le, zömében a hazai piacra, majd 1999-ben 4404, kínai piacra szánt Vectra B összeszerelése után leállt a hazai Opel autógyártás, a szentgotthárdi üzem motorgyárként azonban továbbra is meghatározó, immár a PSA égisze alatt
Bár a koronavírus járvány miatt a szentgotthárdi, ma már PSA motorgyár is megállásra kényszerült, május 13-a óta ismét termel. Idén kezdték el gyártani a PSA számára igen fontos 1,2 literes, PureTech turbómotort, amiből évente 350 ezer példány fog készülni hazánkban. Az 1992 derekán indított motorgyár e héten érte el a bűvös tízmilliomodik példányt, amit a gyárban részint olyan kollégák társaságában ünnepeltek, akik az 1992-es induláskor is jelen voltak.
Kaszás Zoltán sajtószóvivő és Greg Buchal gyárigazgató a tízmilliomodik motor avatásán
Szentgotthárdon a motorok széles kínálata mellet az első Astra (80 835 példányban, zömében a hazai piacra) és kis szériában (4404 példányban, kizárólag kínai exportra) a Vectra B is készült az évek során. A gyár és a szentgotthárdi Astrák sokat tettek azért, hogy az Opel hazánk legnagyobb példányszámú autójává és több éven át piacvezető márkájává váljon.
A szentgotthárdi ünnepség - 1992 óta a gyárban dolgozó kollégákkal