Semmi nem utal az összkerékhajtásra, az automatikus váltó azonban csak négyfokozatú. Az elsőkerekesek ötfokozatú automatával jönnek szériában
Július elsején indult a Mazda Premacy (Európában Mazda5) forgalmazása japánban, az első hónap során 7450 megrendelés érkezett a típusra. Ami azonban meglepte a Mazdát, hogy a vásárlók nyolcvan százaléka az i-stop motorleállítóval szerelt változatot vásárolta. Japánban csak kétliteres benzinmotorral forgalmazzák a buszlimuzint, de az i-stop csak a két, gazdagabban felszerelt modellhez rendelhető. Most elkezdték forgalmazni az összkerékhajtású változatot is, amely nem öt, hanem négyfokozatú automatikus váltót kap, és a motorleállító se választható hozzá. Nagyjából tíz százalékkal kell többet fizetni az összkerékhajtásért, amit lehet, hogy sokan meg is fognak tenni. A legnépszerűbb extrák közé tartozik az elektromos tolóajtó (85 %) és a tolatókamera (45 %), azaz nem garasoskodnak a japánok a Premacy vásárláskor.
Hazájában xenon fényszóróval is választható a Mazda2
A Mazda fennállásának 90 születésnapja alkalmából limitált szériás Mazda2-est mutattak be, amelynek egyetlen érdemi újdonsága, hogy xenon fényszórókkal szerelik. Ennek az extrának a megjelenése se várható az európai kontinensen, legfeljebb néhány, nagy-britanniai autóba kerülhetnek majd be a xenon lámpa.