Elkészült a Clubsport névre hallgató combosabb Golf GTI

Látványosabb részletekkel és Nürburgring üzemmóddal érkezik a Clubsport

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A nyolcadik generáció hegyesebb változata a szokásokhoz híven egy picivel mindenben felülmúlja az alap sportmodellt.

Régóta nem elégszik meg egyetlen csúcsváltozattal a Volkswagen, a GTI csak amolyan belépő a sportos Golfok körébe. Az R32 kifutása óta a GTI változatok és a föléjük pozícionált erősebb kiadások közelebb kerültek egymáshoz, legalábbis ami a motort illeti.
Hirdetés
Az új Clubsport is a már jól ismert kétliteres TSI erőforrást kapja, ami a GTI-ben idéntől 265, az R és R Performance változatokban 320 és 333 lóerőt produkál. A számsorban a legnagyobb hézagot hivatott kitölteni a 300 lovas Clubsport, a DSG váltós újdonság a sima GTI-hez hasonlóan elől hajt, csak az R változatok összkerekesek. A 0-100 5,6 másodpercig tart, a végsebesség 250 km/h, azonban a Race csomag beikszelésével 267-re nő a maximum.
A külső legnagyobb újdonsága az áttervezett első lökhárító, ami sokkal agresszívabb kinézetet kölcsönöz. Hátulról a szélvédő fölé szerelt szárny, a diffúzor és a nagyobb kipufogók jelentik a különbséget. A GTI 17 colos minimum kerékmérete ebben az esetben 18 colra nőtt, a 19-es Queenstown felni telitalálat, erre mindenképp érdemes áldozni. További is lehet költekezni, a feláras Race mód hozadéka a nagyobb végsebessége, az adaptív futómű pedig a Special nevű vezetési profillal karöltve érkezik, utóbbit kifejezetten a Nürburgringre optimalizálták.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?