Hiába a 40-50 millió forintos ár, a G-osztály iránt egyre nagyobb a kereslet, az osztrák üzem nem győzi a termelést
Nem könnyű eldönteni a G-osztály esetében, hogy a 41 évnyi gyártással elért 400 ezer példány sok vagy kevés, de Mercedes mindenesetre ünnepel. A G-osztály tagadhatatlan vonzereje, hogy a külső jellegében megmaradt annak, ami 1979-ben is volt, az eladási számok pedig igazolják a tényt, hogy az ősre igencsak hajazó külső inkább vonzó mintsem taszító. A G-osztály a hosszú évek alatt sem puhult el, a minden luxussal felvértezett terepjáró a durva útviszonyoktól sem jön zavarba, hála az összkerékhajtásnak, a felezőnek és a differenciálzáraknak.
Komoly terepképességgel rendelkezik a G-osztály, bár ezt jellemző módon nem használják ki a tulajdonosok
A luxus Mercedes növekvő népszerűségét mi sem mutatja jobban, minthogy 2017-ben ünnepelték a 300 ezredik példányt, három év alatt pedig újabb 100 ezer készült a G-osztályból, utóbbi szám eléréséhez sokat tett hozzá a teljesen újratervezett friss generáció. A jelenlegi modell már nem készül V12-es erőforrással, az már csak a
Maybach kiváltsága, de a gyártó még ebben az évtizedben előrukkolhat egy elektromos verzióval, sőt, az előző generációhoz hasonlóan várható egy portáltengelyes szörnyeteg, ugyancsak
4x4[sup]2[/sup] néven.
Jelenleg a G 63 jelű verzió a legerősebb a maga 585 lóerejével, V12-es verzió megjelenése nem valószínű
A négyszázezredik példány jó kezekbe került, ami valószínűleg nem véletlen. A típus talán egyik legnagyobb rajongója, vagyis inkább fanatikusa vásárolta meg az ünnepi modellt, aki saját bevallása szerint nem tud élni G-osztály nélkül. Szerencsére ez a veszély nem fenyegeti, ugyanis jelenleg 20 darab G-osztály boldog tulajdonosa.
Egyszerű katonai terepjáróból vált divatos luxuscikké, a Hummer is némileg hasonló karriert futott be, az amerikai terepjáró nemsokára visszatér, elektromos formában