Elkaszálták a leggyorsabb Renault-t
Mégsem készül el a Renault Clio R.S. 16
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A leggyorsabb Renault lehetett volna, így viszont megmarad ez a cím a Megane RS 275 Trophy-R-nek. Az indok egyszerű, nincs elég hely a gyártására.
Nem kerül sorozatgyártásba az utóbbi időkben híresztelt Renault Clio R.S. 16. A márka szerint a leggyorsabb Renault lehetett volna, mivel a jelenleg e címet viselő modell, a Megane RS Trophy-R motorját tervezték bele. A 275 lóerős Megane Trophy-R egy darabig a leggyorsabb elsőkerekes kocsi címét is birtokolta a Nordschleifén, képzelhetik, mire lett volna képes ugyanez a motor egy kisebb karosszériában.
Az R.S. 16-ot viszont elkaszálták, több indokuk is van rá. Az ehhez hasonló különleges és verseny Renault-k, mint a Clio RS, vagy Clio Cup a franciaországi Alpine gyárában készülnek. A gyártó pedig nemrég mutatta be éppen újjászületendő autóját, aminek gyártásához kell a hely, és két új modellnek egyszerre már nem tudják kialakítani a szükséges sorokat. Valamint a legújabb Megane RS is úton van már, és ahogy hallani, minimum 300 lóerős teljesítményre számíthatunk. Mivel a menetteljesítménye nagyon hasonló lenne a Clio R.S. 16-hoz, így a két modell lényegében egymással küzdene
Pedig kár érte!Vajuk be,lassan az a szó is kihal,hogy autózás!!Helyette lesz közlekedés,vagy tudom is én mi!
Kár érte . Imádom a Renault rs változatait.