Elismerten gyönyörű hölgy lett a Lexus UX hazai márkanagykövete

Weisz Fanni lett a Lexus UX márkanagykövete

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Különleges újdonság a Lexus legkisebb, kompakt SUV-ja, az immár hazánkban is kapható UX. Ehhez passzolóan különleges márkanagykövetet is kapott, Weisz Fanni személyében.

Láttuk már a nemzetközi autószalonokon, vezettük a külföldi menetpróbán, s tavaly egy előszériás példányt már itthon is tapinthattuk, most viszont már itt van a Lexus UX. 5 milliméter híján 4,5 méter hosszú, tehát kompaktsága ellenére sem túlzottan "kompakt". Érdekesség, hogy előértékesítése már tavaly elkezdődött, de akkor még bemutató-példányok nélkül, fotók és leírások alapján döntöttek a vevők. Bár az idei évre 200 példány eladásával számol a UX-ből hazánkban az évről évre jelentősebb számokat elérő Lexus, ebből már tavaly elkelt mintegy 35.
Hirdetés
Ahogyan arról már beszámoltunk, a UX alapváltozata (UX 200) 2,0 literes, 171 lóerős, 205 Nm nyomatékú szívó benzines (ennek alapára 10,95 millió forint), az eladások zömét azonban az 530 ezer forintos felárral kínált, szintén 2,0 literes, de 184 lóerős rendszerteljesítményű hibridtől (UX 250h) várják, hiszen az dinamikusabb és takarékosabb is, s a Lexus vevői döntő részben (hazánkban közel 100%-ban) szívesen áldoznak is erre. További 520 ezer forintért E-four összkerékhajtású, hátul csakis villanymotorral hajtó változat is létezik. Ahogyan az a Lexustól megszokott, a felszereltség csomagokkal bővíthető, aminek az előnye, hogy sokkal olcsóbban kaphatók meg az extrák, mintha egyesével válogatnánk őket. Így aztán a UX konkurenseihez (Audi Q2, BMW X2, Mercedes-Benz GLA) képest - természetesen azonos felszereltség mellett - milliókkal olcsóbb lehet, miközben a városi üzem túlnyomórészében álló benzinmotorú hibridek a kategória legkevesebb környezeti terhelését adják. A rövid próbakör által is bizonyítottan csendes üzem mellett.
Bár a UX méretével és vonásaival is közel áll a Toyota C-HR-hez, nála (is) sokkalta finomabb autó, főként második üléssorában, ahonnan érezhetően jobb kilátást ad. A különleges autó különleges márkanagykövetet is kapott, Weisz Fannit, aki amellett, hogy napjaink egyik legnépszerűbb fotómodellje, szépségkirálynőként, esélyegyenlőségi aktivistaként, jótékonysági nagykövetként, valamint Áder János jeltolmácsaként is ismert. A bájos közvetlenségéről, természetességéről ismert modell akkor is bizonyította a társadalmi felelősségvállalás iránti elkötelezettségét, amikor jogosítványa megszerzését követően nem sokkal egy környezetbarát hibridre, a trendi Toyota C-HR-re esett a választása. „Az, hogy ennyien kedvelnek és követnek, amellett, hogy nagyon jó érzés, egyben felelősség, és lehetőség is az általam fontosnak tartott értékek közvetítésére, legyen szó az esélyegyenlőségről, vagy épp a környezettudatosságról. Nem volt tehát kérdés, hogy környezetbarát autót szeretnék majd jogosítványom megszerzése után.” – árulja el az Instagramon 180 ezer, a Facebookon 88 ezer követővel rendelkező Fanni. Éppen ezért Fanni személye tökéletesen összhangban van a zöld prémiumautózás szinonimájának tekintett, mára Magyarországon gyakorlatilag 100%-ban hibrid autókat értékesítő Lexus által képviselt értékekkel, amely új sikervárományos modellje, az UX számára keresett márkanagykövetet. „A világ legzöldebb prémium autógyártójából az elmúlt években környezettudatos életmód márkává váló, és névjegyét a dizájn, a művészet, a kultúra, a gasztronómia és a divat területén egyaránt letevő Lexus szellemisége egybecseng a Fanni által képviselt értékekkel. A merész formatervet a környezetbarát hibrid elektromos hajtással, az ötletgazdag technológiákkal és a kézműves Takumi kidolgozással ötvöző UX pedig üde színfolt lesz a prémium crossoverek piacán, amely véleményünk szerint tökéletesen passzol majd Fanni természetes bájához, kifinomultságához és eleganciájához.” – véli Kárpáti László, a Lexus magyarországi márkaigazgatója. „Megtisztelő érzés, egyben nagyszerű visszaigazolás számomra, hogy a világ legkörnyezettudatosabb prémium autógyártójának rám esett a választása, én pedig a márkát jobban megismerve örömmel közvetítem az általa képviselt értékeket. A divat világában járatos modellként ugyanakkor nem tagadhatom, hogy a stílus is fontos számomra – éppen ezért amikor először megláttam a Lexus UX-et, tudtam, hogy ez szerelem lesz első látásra. Nagyon boldog vagyok, hogy ezentúl ez az autó lesz a társam a mindennapokban.” – fogalmazott Fanni láthatóan lelkesen.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

10 thoughts on “Elismerten gyönyörű hölgy lett a Lexus UX hazai márkanagykövete

  • 2019.04.11. at 15:59
    Permalink

    Wikipédia szerint hallássérült fotómodell, szépségkirálynő, esélyegyenlőségi aktivista.
    Mondjuk neki így tényleg csendes lehetett a próbakör.

  • 2019.04.12. at 10:31
    Permalink

    Ez a lány már inkább botrányhősnő, mint celeb. Ellenszenvessé teszi a körülötte lévő folyamatos felhajtás, mindig kell, hogy írjanak róla valamit a bulvársajtóban. Kiváló reklámarc lehetne a szintén folyamatos botrányok által sújtott német márkák valamelyikének – a „jófiú” Lexushoz szerintem nem passzol a hölgy 😀

    • 2019.04.12. at 13:46
      Permalink

      Alapvető különbség a „celebek” és ez a nőci között hogy ő azért valamit le is tett az asztalra, és olyan dolgokra hívja fel a figyelmet ami normális országokban a közérdekű hirdetések tárgyát képezi (állami népbutítás helyett).

      Szóval egy ideális jelölt egy ilyen márkanagyköveti szerepre.

      a “jófiú” Lexus: tényleg el kellene már egyszer látogatnod egy kereskedésbe és próbakört kérni. Lehet reálisabb képet alkotnál ezután a márkáról…

      • 2019.04.12. at 14:20
        Permalink

        Az utolsó bekezdésed kapcsán ezredszer is csak magamat tudom ismételni: ostoba idióta vagy. Ja, és leplezhetnéd egy kicsit jobban, hogy bele vagy zúgva a hölgybe. Végül is tőled sem állnak távol a botrányok 😀

        • 2019.04.12. at 14:29
          Permalink

          Mivel tegnap jártam Lexus szalonban elég friss az élmény, Javaslom egyszer nézz el te is. Szerintem nem harapnak, és ahogy olvasom lassan nem is kell annyit utaznod hozzá. Sok mindent megváltozatat ha az ember saját maga is megismer dolgokat, nem csak elképzel látatlanban.

          Megértenél alapvető dolgokat ahelyett hogy olyan fröcsögésbe törnél ki amit megint nekem akarsz betudni (bár rám sokkal kevésbé jellemző mint rád).

    • 2019.04.14. at 22:25
      Permalink

      Ha a celeb, meg a botrányhős egy-egy külön halmaz, akkor a legnagyobb halmaz a metszetük lenne 🙂 …. szerintem egy csinos nő minden márkához passzol.

  • 2019.04.14. at 22:22
    Permalink

    Csodálkozva olvastam az első néhány hozzászólást, mert nem gondoltam volna, hogy van olyan, aki még nem hallott róla. Elég, ha az ember nyitott szemmel, füllel jár, mert hall róla, ha akar, ha nem. Szépen indult a karrierje, amihez egy kicsit (vagy nem kicsit) Tvrtko is hozzásegítette. Az utóbbi időben inkább negatív híreket hallani róla, de lehet, hogy ez nem neki, hanem a körülötte lévő embereknek köszönhető inkább.
    Szerintem minden márka illik egy csinos hölgyhöz, vagy legalábbis van olyan modell minden gyártó palettáján, amiben jól mutatna. Ülhetne egy X2-esben, vagy egy Fiat 500-ban is, egy elegáns ruhában pedig kifejezetten passzolna bármelyik francia kocsihoz. Egy Volvoban mondjuk nem nagyon tudom elképzelni, de nekik meg úgyis Tilla a reklámarcuk 🙂

Vélemény, hozzászólás?