Elismerte felelősségét, mégsem fizet a biztosító
STOP-táblán hajtott keresztül, majd csattant
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Olvasónk többszörösen is felháborodott, vétlenül karambolozott, majd a biztosító sem fizette ki.
A szívatás rovatban olvastam az autójogász biztosítóra vonatkozó válaszát. Elmondom, hogy a biztosítók engem is szívatnak. STOP-táblával védett főútvonalon haladva egy keresztező utcából érkező szilikonos maca nem állt meg a Mercedeszével előttem, és már én sem tudtam megállni, telibe vágtam, sajnos nem a macát, hanem az autót. Elismerte a felelősségét, kitöltöttük a baleseti bejelentőt, bejelentettem a kárt a Hungária Biztosítóhoz és azt a választ kaptam, hogy a baleset műszakilag nem azonosítható. Én nem tudom, hogy ahhoz nekem mi közöm, hogy az ő szakembere nem tudja a kárt műszakilag azonosítani, mikor a baleset frankón megtörtént és a vétkes még el is ismerte hibáját. Mit lehet ilyenkor csinálni?
Dr. Mándi Sándor - autójogász állásfoglalása
Nem kell kétségbe esni! A biztosító gyakran eljátssza ezt a trükköt. Minden biztosítónak van legalább 4-5 kákája, amin folyamatosan keresik a csomót. Mindent megtesznek, hogy ne kelljen fizetni.
Gondoljon bele, a biztosító több ezerszer megtagadja a fizetést, különböző okokra hivatkozva. Teheti, mert összesen csak a kamatot kockáztatja, amit a késedelmes kifizetés után teljesítenie kell. Én most jövök a bankból, 13,5 százalékos THM-re váltották át a döglődő CHF hitelemet, míg a biztosítónak mindösszesen 6-6,5 százalékot kell fizetnie. Milliárdokat tart bent, forgatja és a végén azt mondja mint a német utas a vonaton.
Hogy mit mond a német utas a vonaton? A következőkből lehet megtudni: Az angol utas, hogy múlassa az időt, fogadásokat ajánl utastársának. Fogadjunk, hogy 5 perc múlva bejön a kalauz, fogadjunk, hogy 3 perc múlva megáll a vonat, fogadjunk, hogy 4 perc múlva elindul. Az angol utasnak minden alkalommal igaza van és a német veszít 10-10 fontot, végül a német dühösen azt mondja: Fogadjunk, hogy levizelem úgy, hogy nem lesz vizes és leteszi a következő 10 fontot. Miután végrehajtja a feladatot és az angol felháborodik, hogy tiszta pisi lett, azt mondja a német rezignáltan, na, bumm, megint vesztettem.
A biztosító is így gondolkodik. "Na, bumm, megint vesztettem", de ők azért összességében rengeteget nyernek. Tehát nincs más hátra, mint megkeresni egy ügyvédet, aki jártas ezekben a kérdésekben és jól beperelni a biztosítót.
Sok sikert hozzá!
Dr. Mándi Sándor - autójogász
Nem kell kétségbe esni! A biztosító gyakran eljátssza ezt a trükköt. Minden biztosítónak van legalább 4-5 kákája, amin folyamatosan keresik a csomót. Mindent megtesznek, hogy ne kelljen fizetni.
Gondoljon bele, a biztosító több ezerszer megtagadja a fizetést, különböző okokra hivatkozva. Teheti, mert összesen csak a kamatot kockáztatja, amit a késedelmes kifizetés után teljesítenie kell. Én most jövök a bankból, 13,5 százalékos THM-re váltották át a döglődő CHF hitelemet, míg a biztosítónak mindösszesen 6-6,5 százalékot kell fizetnie. Milliárdokat tart bent, forgatja és a végén azt mondja mint a német utas a vonaton.
Hogy mit mond a német utas a vonaton? A következőkből lehet megtudni: Az angol utas, hogy múlassa az időt, fogadásokat ajánl utastársának. Fogadjunk, hogy 5 perc múlva bejön a kalauz, fogadjunk, hogy 3 perc múlva megáll a vonat, fogadjunk, hogy 4 perc múlva elindul. Az angol utasnak minden alkalommal igaza van és a német veszít 10-10 fontot, végül a német dühösen azt mondja: Fogadjunk, hogy levizelem úgy, hogy nem lesz vizes és leteszi a következő 10 fontot. Miután végrehajtja a feladatot és az angol felháborodik, hogy tiszta pisi lett, azt mondja a német rezignáltan, na, bumm, megint vesztettem.
A biztosító is így gondolkodik. "Na, bumm, megint vesztettem", de ők azért összességében rengeteget nyernek. Tehát nincs más hátra, mint megkeresni egy ügyvédet, aki jártas ezekben a kérdésekben és jól beperelni a biztosítót.
Sok sikert hozzá!
Dr. Mándi Sándor - autójogász
Én a következőképpen jártam:
Hátulról belém rohantak a 24 éves kocsimba, annyira hogy az egész csomagtartórész meghajlott, bár 1 hónapon belül fizetett a biztosító, azonban nem eleget…
250.000 lett volna a szaki első ránézésére a kár kijavítása, de hozzáfűzte „ettől még bármi új javítási költség előjöhet”
Továbbítottam a biztosítónak a javítási árajánlatot, aki aztán gazdaságossági totálkárnak minősítette az autóm így kifizetett 100.000-ret és pont.
Milyen alapon dönti el más helyettem, hogy mit csináljak a saját kocsimmal?
Azóta is ugyanazzal a kocsival járok, azonban csak járóképessé lett téve, nem megcsináltatva…
Posta biztosító=Nagy szutyok, térjen vissza csak a levelek továbbításához!!!
Fel tudom ajánlani a segítségemet az említett ügyben a károsultnak,mivel elég régóta a biztosítási szakmában dolgozom!Egyébként az esetek bizonyos százalékában a biztosító célja a minél később fizetés és leírtak teljesen fedik a valóságot!
Mándi Úr,
a kgfb azt jelenti, hogy kötelező gépjármű felelősség biztosítás… ilyen minden közlekedőnek kell legyen.
az a mondás azért, ha kárt okozok és nincs lóvém akkor is legyen aki kifizeti a vétlen sofőr Panameráját…
ha a biztosító tud velem szerződni a díjért kuncsorogni, akkor tudjon fizetni is a kutya úristenit.. ráadásul még a vétkes is elismerte.
ha én nem fizetek időre, máris felmondják, meg a mabisz díj meg egyebek… bezzeg ők meg 60napra meg majd ekkor meg akkor…
s azt tanácsolja, hogy még tegyek pénzt ügyvédbe… az a gyanúm ezen a téren a biztosítók jobban állnak…
1et mondok én erre: le a kötelezővel, így ez lóágyékot sem ér!
2009 októberében, – ugyanabban a Nagyszalonta és a határ közti vasúti átjáróban, ahol az idén meggyűlt a bajom a rendőrséggel – szintén megálltam, körülnéztem, (mert biztosítás nélküli vasúti átjáróban így kell) majd éppen indultam volna tovább, amikor hátulról belém szállt, egy idióta román, aki, nyilván ahhoz van szokva, hogy csak átmegyek, mint egy barom állat.
Elismerte a felelősségét, tehát, irány a biztosító, (Allianz) ahol kitöltöttük a megfelelő dokumentumokat és megállapították, hogy a biztosítása rendben van.
Itthon, jött a hideg zuhany. Közölték, hogy mivel külföldi a károkozó, ezért vizsgálni kell, hogy rendben van-e a biztosítása. Ez, 60 napot vesz igénybe, kár kifizetése, csak ez után következhet.
Bemutattam, a biztosító társaság romániai irodájának a papírjait, ami igazolja, hogy rendben van a kár okozó biztosítása. Akkor, mi a fenének kell 60 napig húzni az időt?
A kárszakértő, elküldött egy karosszériáshoz, egy szóbeli árajánlatért. A szaki, 150.000-et mondott.
Amikor visszamentem, azt mondta a kárszakértő, hogy javíttassam ki az autót és számla alapján fizetnek. Erre, a következőt mondtam neki: „Ember! Gondolja, hogy ha zsebből elő tudnék rántani 150.000-et, akkor 22 éves autóval járnék? Azt mondta, igazam van.
Végül, fizetett a biztosító, (számla nélkül, előre) de a 60 napos határidőt szemétségnek tartom.
Szerencsére, egy ismerősöm, ingyen megcsinálta a karosszéria-munkát, így, mire fizetett a biztosító, már csak a fényezés volt hátra és nem kellett két hónapig összetört autóval járjak.
Meg a jó kurva anyját a biztosítónak.
És ha csak a biztosító pénzből tudom kijavítani az autómat akkor évekig áll?
Ez a rohadt kormányok miért nem tesznek ezek ellen semmit?
Úgy megbüntetném a biztosítót,hogy beszarna.
Bezzeg ha én nem fizetem be időben a biztosítást akkor megy a fenyegetőzés.
Na ezért a kurva anyját az összesnek.Kirúgnám mindet és név és többi személyes adatokkal feketelistára küldeném őket,hogy ebbe az országba többet még segéd munkát se vállalhassanak.
Rákos ez az ország és nem lehet meggyógyítani. :-((
Nem tudható, hogy Dr Mándi úr esetében mit jelenthet az „autójogász”. Így kevesen ismerik. Napjainkban nyugdíjas, gyakorlott rendőrfőtisztként tért át az ügyvédi pályára. Nem kevés önbizalom lehet a cím mögött.
Nem tudom hogy ide beírhatom,de én ismerek agy ügyvédet aki ezzel foglalkozik.Nagy hatásfokkal,eredményesen.Ha valakit érdekel,írjon a kovacsjó[email protected] négy éven belül van az ügy,sztem meg oldja.
Szemét egy társaságok ezek a biztosítók, az fix, sajnos tapasztalat. Amíg nekik kell fizetni, érdekes módon mindig jön a csekk, mikor a vállalt kifizetésüket nem akarják teljesíteni, húzzák az időt, amíg tudják.