Sportosabb lett a külső, fekete elemekkel még vadabb a Q2, kezdetben csak egyféle motorral kérhető a kis SUV
A legdivatosabb kategória legkisebb négykarikás képviselője sem kerülhette el a frissítést, a modellciklus derekán a frissebb típusokhoz igazították az apró Audi SUV-t. A külsőn a műanyag elemek változtak, ám azok átrajzolásával is jókora sportossággal ruházták fel a Q2-őt. Az első lökhárítón több a kamu légbeömlő, a nappali menetfény csík helyett szaggatott vonal formátumban világít. Hátul feljebb húzták a lökhárító alsó részét, így már jutott hely némi légnyílás imitációnak, illetve a kipufogót eltüntették.
Alapáron adják a LED fényszórókat, felár ellenében LED-Mátrix technológiára váltanak a világítótestek
A belső teret is finomhangolták a németek, más előválasztó karral és légbeömlőkkel találkozni a kabinban, de a nagyobb Audikból ismerős digitális műszerfal itt is elérhető, persze csak némi felár ellenében, a legkisebb SUV olcsóbb kiviteleit analóg órával szerelik. Száműzték a belsőből az Alcantara üléseket, helyette a bőrhöz hasonló mikroszálakkal készült ülést választhatnak a tulajdonosok.
A nagyobb típusokból ismerős digitális műszerfal a Q2-höz is kérhető, a központi kijelző 12,3 colos
Búcsút int a Q2 az 1,4 TFSI erőforrásnak, helyét az újabb 1,5 TFSI (150 LE) veszi át, ami megtartotta elődjének hengerlekapcsolásos trükkjét, azaz kis terhelésnél csupán két henger dolgozik négy helyett. A másfél literes benzines hatos kézivel és hétsebességes automatával is elérhető lesz. Akinek sürgős a megújult Q2 birtoklása, annak csak az előbb említett erőforrás hajthatja az autóját, a bevezetéskor nem lesz más opció. A türelmeseket megilleti a választás lehetősége, később lesz még két benzines és két dízel verzió is.
Európában stabilan évi 80 ezer példány talál gazdára a kis Audiból, az USA piacára most sem jut el a Q2
béna