Elektromos változatának arcával frissült a smart
Modellfrissítésen esett át a smart fortwo
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A ráncfelvarrás nem hozott nagy meglepetéseket, mivel az új smart orr-résszel már a legújabb Electric Drive változaton megismerkedtünk.
A smart kiadta az első fotósorozatot a fortwo frissített változatáról, de nem tudtak vele meglepetést okozni: ugyanúgy néz ki, mint a nyáron bemutatott harmadik smart fortwo electric drive.
A jelvény a hűtőrácsra költözött, kicsit átszabták az első lökhárítót, diffúzornak tűnő kitüremkedésekkel látták el a hátsó lökhárítót, a dupla kipufogóvéget pedig a közepén vezették ki. A Pure, Pulse, Passion, Brabus és Brabus Xclusive felszereltségi szintek nem változtak, ettől függ, hogy az első lökhárítóba ködlámpát vagy LED-es nappali menetfényt szerelnek.
Három különböző fajta háromhengeres, egyliteres motorral lesz kapható. A start-stopot takaró benzines micro hybrid verzió 61, illetve 71 lóerőt teljesít, fogyasztása 4,2 l/100 km, CO2-kibocsátása 97 g/km. Turbós benzinesből is kétféle teljesítményszint létezik, a 84 lóerős 4,9 litert fogyaszt és 114 gramm szén-dioxidot ereget kilométerenként, míg a 102 lovas változatnál 5,2 l/100 km és 119 g/km a vonatkozó adatok. Cdi turbódízellel zárul a sor, 54 lóerejével alig 3,3 litert eszik száz kilométeren ez a verzió, és főként 86 g/km-es kibocsátása is meglehetősen baráti.
A frissített smart fortwo teljes valójában a márciusi Genfi Autószalonon, március első hetében mutatkozik be, hazai megjelenése röviddel utána várható.
A jelvény a hűtőrácsra költözött, kicsit átszabták az első lökhárítót, diffúzornak tűnő kitüremkedésekkel látták el a hátsó lökhárítót, a dupla kipufogóvéget pedig a közepén vezették ki. A Pure, Pulse, Passion, Brabus és Brabus Xclusive felszereltségi szintek nem változtak, ettől függ, hogy az első lökhárítóba ködlámpát vagy LED-es nappali menetfényt szerelnek.
Három különböző fajta háromhengeres, egyliteres motorral lesz kapható. A start-stopot takaró benzines micro hybrid verzió 61, illetve 71 lóerőt teljesít, fogyasztása 4,2 l/100 km, CO2-kibocsátása 97 g/km. Turbós benzinesből is kétféle teljesítményszint létezik, a 84 lóerős 4,9 litert fogyaszt és 114 gramm szén-dioxidot ereget kilométerenként, míg a 102 lovas változatnál 5,2 l/100 km és 119 g/km a vonatkozó adatok. Cdi turbódízellel zárul a sor, 54 lóerejével alig 3,3 litert eszik száz kilométeren ez a verzió, és főként 86 g/km-es kibocsátása is meglehetősen baráti.
A frissített smart fortwo teljes valójában a márciusi Genfi Autószalonon, március első hetében mutatkozik be, hazai megjelenése röviddel utána várható.
be nem ülnék egy ijenbe ütközéskor halálos mert nincs hova összemenjen szegény