Hasonló külsővel érkezhet jövőre az új Astra, a következő évek Opeljei mind ilyesmi kinézetet kaphatnak (Forrás: Motor1)
Kicsit mindig is a mi autónk marad az Astra, noha csak az első, F szériás modellek egy része készült Magyarországon, azóta viszont csak az Astrákba (is) szánt erőforrások készülnek tömegével Szentgotthárdon. A 2015-ben debütált K Astra még a General Motors éra alatt született, így nem meglepő, hogy a franciák minél előbb a saját alkatrészeiket szeretnénk viszontlátni a kompakt modellben. A friss generáció jövőre érkezhet, ami már a szintén 2021-ben debütáló Peugeot 308 műszaki rokona lesz.
A más színű tető már egyáltalán nem szokatlan, az eltérő fényezésű géptető a Grandland X és az új Mokka csúcsverziója után itt is várható, régen is készültek ilyen összeállítású modellek, lásd Opel Manta A GT/E (Forrás: Motor1.com)
Az L Astra (bár a betűjel még nem hivatalos, csupán az ábécé sorrendből következik) a PSA EMP2 padlólemezére épül, a gyártás helyszíne pedig továbbra is a németországi Rüsselsheim marad. A formaterv nem lesz teljesen ismeretlen, az Opel szerint az
új Mokka stílusjegyeit viseli majd az Astra is, így itt is megjelenhet a fekete betétes orr és az azzal egybeépített fényszórópár. Az eddigi értesülések szerint ötajtós ferdehátú biztosan készül az Astrából, de nagy valószínűséggel kombit sem felejtik el, mivel az európai piacon igen fontos a puttonyos modell megléte.
Ötajtós karosszériára biztosan számítani lehet, de kombi nélkül sem érdemes nekiindulni az európai piacnak (Forrás: Motor1.com)
A motorok három- és négyhengeresek lesznek, ami nem jelent nagy újdonságot, a hibrid megjelenése viszont igen. Elvileg két plug-in hibrid Astra érkezik, az OPC változat motorját az
Opel Grandland X Plug-In Hybrid4 kölcsönözheti. A csúcsmodell ezek szerint közel 300 lóerőt és virtuális összkerékhajtást kap, a 0-100-as érték az SUV 6,5 másodpercénél valószínűleg jobb lesz. Ha nem változtatnak semmit a hajtásláncon, akkor a 300 ló mellé 450 Nm nyomaték társul, a sebességváltásról nyolcfokozatú automata egység gondoskodhat, az 1,6 literes turbós blokk beindítása nélkül 50 kilométer körüli elektromos hatótávot adhat az Astra OPC. Egy új Astra megjelenése mindig fontos momentum az európai piac számára, ha nem is az OPC, de egy józanabb árú és teljesítményű konnektoros hibrid sokakat becsábíthat az Opel szalonjaiba.
ez a skicc a kocsiról valami embertelen ocsmány, remélem közel se fog erre hasonlítani.
A 300 lovas OPC meglepne, ha lenne.