Elektromos postások Németországban
Elektromos VW Caddy-t tesztel a Német Posta
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Az alacsony napi futásteljesítményhez bőségesen elég a blue-e-motion modell hatótávja.
„A Caddy blue-e-motion autók használata mindennapi munkánk során fontos ismeretekkel gazdagíthatja az elektromos gépkocsik fejlesztőit. Elektromos hajtású autóinkkal alacsony zajszint mellett, üzemanyag-fogyasztás nélkül és a „zöld” áram használatával száz százalékig széndioxid-semleges módon kézbesíthetjük a leveleket és a csomagokat. Fontos, hogy e tevékenységünkkel ily módon nem terheljük tovább környezetünket káros anyagok illetve zaj kibocsátásával, ami a konszern egészére kiterjedő, emissziós értékeink aktív mérséklését célzó GoGreen környezetvédelmi programunk alapvető eleme is“ – fejtette ki Uwe Brinks, a levélkézbesítési részleg vezetőségének tagja, a próbaüzem felelőse.
A Volkswagen Haszonjárművek Caddy blue-e-motion modelljét 85 kW (115 LE) teljesítményű elektromos motor hajtja, végsebességét 120 kilométer/órára szabályozza le az elektronika. Lítium-ion akkumulátorai mintegy 110 kilométer hatótávot adnak, ami a kézbesítői üzem keretei között bőségesen elegendőnek bizonyul. A Caddy blue-e-motion 550 kilogramm hasznos teherbírása a padlózata alá épített akkumulátor következtében 230 kilogrammal marad el a hagyományos Caddy furgonokétól, raktere azonban megőrizte 4,2 köbméteres térfogatát. A kézbesítői állomások udvarán speciális töltőállomásokat alakítottak ki, amelyeken az éjszaka folyamán feltölthetők a járművek akkumulátorai.