Hummer H1 néven dobták piacra a katonai verzióból készült civil változatot, a típus egészen 2006-ig készült, a modell átlagfogyasztása 24 liter körül alakult 100 kilométeren
A Hummer nem tarozik a nagy múlttal rendelkező autógyártók közé, a gyökerek csupán a nyolcvanas évekig nyúlnak vissza. Az amerikai hadseregben is jól ismert Humvee 1983-ban jelent meg, majd az ebből készült polgári változatot 1992-ben dobták piacra Hummer HMC (2002-től H1) néven. A katonai verzióból lett utcai jármű többek között Arnold Schwarzenegger nevéhez is köthető, ugyanis a színész is lobbizott egy civilek számára is elérhető verzióért. A Hummert készítő AM Generalt 1998-ban felvásárolta a General Motors, majd további két modellel bővült a paletta. A GM fejlesztésű, csak polgári kivitelben létező H2 2002-ben érkezett a szalonokba, majd három évvel később a kisebb H3-mal próbálkozott a GM, de a gazdasági válság miatt a Hummer kénytelen volt lehúzni a rolót 2010-ben, ám most úgy tűnik, hogy nemsokára újraindul a termelés a Hummer gyárban.
Kizárólag a civil piacra készült a General Motors szárnyai alatt fejlesztett H2, az ötajtós mellett platós kivitelt is gyártottak
Sajtóértesülések szerint 2021 végén indulhatnak újra a szalagok az üzemben, ahonnan már nem szomjas V8-asokkal, hanem villanymotorral gördülhetnek ki az új modellek. A jelenleg BT1 néven futó projekt végeredménye egy SUV és pickup karosszériával is elérhető modell lehet, amely a GM más márkáinál is felbukkanhat, így nem kizárt, hogy a GMC és a Cadillac kínálatába is kerül villany SUV, legkorábban 2023-ban. A Generals Motors eddig 3 milliárd dollárt költött a régi Hummer üzem fejlesztésére, így biztosra vehető, hogy hamarosan beindul a termelés.
Kisebb motorokkal és rövidebb karosszériával próbálták vonzóbbá tenni a Hummert, ám a márkán már a H3 sem segített