Három elektromos Boxstert tesztelnek a gyár körül. Jövőre indulhat a földrajzilag szélesebb körű próba
A Ruf nevű német manufaktúra már 2008 óta próbálkozik az elektromos meghajtású Porsche kifejlesztésével, több-kevesebb sikerrel. Sikerült megőrizniük a márkától elvárt menetteljesítményeket, azonban vételár és hatótávolság tekintetében még van hová fejlődnie az árammal működő 911-esnek. A Porsche gyárnál jelenleg az első hibrid személyautóról szól minden, de a pusztán elektromos meghajtásról se mondtak le. Sőt, épp ellenkezőleg elkezdődött egy olyan, sokéves fejlesztési folyamat, amelynek a végén egy lokális károsanyag-kibocsátás nélküli Porsche sportkocsit mutatnak majd be.
A Ruf manufaktúra már 2008 óta fejleszti az elektromos 911-est. Még drága, de a menetteljesítmény már stimmel
Jelen pillanatban már három darab, működőképes prototípust tesztelnek is a gyár környezetében, csak ezekről az autókról még senki nem szerzett tudomást, mivel azok kívülről ugyanúgy néznek ki, mint bármelyik másik Boxster. Azonban nincs ok kételkedni a létezésükben, hiszen a Porsche maga ismerte el, hogy már próbálgatják az új technikát. A széles körű tesztelés csak 2011-ben indulhat majd meg, amikor megfelelő áram-infrastruktúra lesz majd. Michael Macht, a Porsche igazgatótanácsának elnöke a következőket nyilatkozta: „A jövőben biztos lesz a kínálatunkban elektromos sportkocsi. De ennek csak akkor van értelme, ha teljesíti a termékekkel szembeni elvárásainkat.” Addig azonban még van pár, amit a hibrid hajtással kell áthidalni. Ennek megfelelően hamarosan bemutatják a Porsche Panamera S Hybridet, amely a Cayenne S Hybrid technikáját kapja.
Egyelőre a hibridekre koncentrál a gyár, hamarosan bemutatják a Panamera S Hybridet