Elektromos luxusszedán koncepció a lengyelektől
Már autószalonon is bemutatnák a Varsovia Conceptet
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Elektromos hajtást kapna és 50 példányban készülne a lengyelek legújabb szüleménye, a Varsovia. A csekély emissziójú luxusszedánok között küzdene.
Már a neve is zseniális, Varsovia Motor Company lett Lengyelország vadiúj autós cégének neve. A Varsovia Concept a csekély károsanyag kibocsátású luxusszedánok között szeretne harcba szállni a vásárlók kegyeiért, ahol egyébként olyan márkák lesznek jelent, mint a Maybach vagy épp az Audi. Álmodni nagyot kell, mondani szokás, ám egyelőre nincs túl sok jelentkező a lengyel szedánra. Ezen szeretnének javítani egy nemzetközi autószalonon való debütálással, ahol nagyot kell domborítaniuk, ha valóban el szeretnék adni a 2018 utánra tervezett 50 példányt.
Hajtáslánca kevésbé ismert, annyit már most elárult a gyár, hogy elektromos lesz, akkumulátorait pedig egy generátorként szolgáló belsőégésű motor töltené. Így teletankos hatótávja 850 km, csak elektromos hajtással 350 km lenne. Nulláról 100-ra kevesebb mint 5 másodperc alatt gyorsulna. A koncepció ajtaján és orrán található dombornyomott részek furcsán hatnak, mintha valaki jól elbánt volna vele egy baseball-ütővel. A mögöttes tartalom azonban komolyabb, mint gondolnánk – a Varsó címerében található sellő uszonyának mintájára készítették a formákat.
A beltér már tetszetősebb. Főbb újítása, hogy mindent a hátulülőkre szabtak, így anyósülés helyett egy lábtámasz található a jobb egy helyén, a tetőből pedig két 19 colos képernyő jöhet elénk, ami csúcstechnológiás komputert és műholdas internetet hordoz. A hátsó ülések 9 módon állíthatók, hűtenek, fűtenek, szabályozzák a keménységet, vagy épp masszíroznak, sőt automatikusan alkalmazkodnak az utasok méretéhez és súlyához.
Ha ez nem lenne elég, a Varsovia lehetőséget ad, hogy nem szabványos felszereléseket is beszereltessünk prémiumszedánunkba, a dizájnerekkel együtt tervezhetjük meg a felniket, vagy akár személyre szabathatjuk a multimédiás rendszert. Persze érdeklődők nélkül mit sem ér az egész egyelőre. Félő, hogy lengyel barátaink terve egy újabb sikertelen próbálkozás lesz a több száz közül ebben a szegmensben.
Zsenik, hogy a Warszawa nevet írták át.
50 példány, az azt jelenti, nagyon drága. Ahhoz nagyon exkluzívnak kell lennie, ami a beltér alapján sikerülhet. A külseje viszont szerintem nagyon fura.
Szuper gép, nem tömegautó,- de nem is annak szánták,- demód felett felkavarja a prémium szedánok állóvizét az fix!!! Én, várom a premierjét, s bár tudom, nem fogok sokat látni a mi útjainkon, de nálunk is árusítsák a Varsovia-t!!!