A hagyományos versenyautóknál jóval könnyebb, s kedvezőbb légellenállású a "mindössze" 300 lóerős DeltaWing
Június 16-17-én rendezik a Circuit de la Sarthe pályán a 80. Le Mans-i 24 órás autóversenyt, amelyre a Nissan egy egészen különleges prototípussal is benevezett. A legkevésbé autóra, inkább mesebeli Batmobile-ra, oldalkocsis motorkerékpárra vagy lopakodó vadászgépre emlékeztető DeltaWing márciusban
Sebringben futott már pár bemutatkozó kört, de a teljes csapat (Michael Krumm, Motojama Szatosi és Marino Franchitti) "rendesen" és nyilvánosan most tesztelte először az 1,6 literes, 300 lóerős DIG-T turbómotort és speciális Michelin abroncsokat használó, az átlagosnál jóval könnyebb, talán 500 kilós és kedvezőbb légellenállású kuriózumot.
A legjobb, 3:48 perc alatti köridő - és a videó tanúsága - alapján a DeltaWing bőven pariban lesz az LMP2-es résztvevőkkel, a GT-ket pedig lazán körbeautózhatja, teszi majd mindezt versenyen kívül, a Garage 56 kategóriában, csupán a hecc kedvéért indulva.