Elég-e a csúcs Tesla 1000 lóerő ellen?

Mire megy a leggyorsabb Tesla egy 1000 lovas Supra ellen?

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Sorra alázza a Tesla csúcsváltozata a szupersportkocsikat, nem igazán talál legyőzőre. Ezúttal egy 1000 lóerős Toyota Supra ellen tették próbára, lássuk sikerült-e megtörni a győzelemsorozatot.


Elon Musk és csapata egy igen domináns autót alkotott meg gyorsulás szempontjából. A jelenlegi csúcs Model S P100D a legnagyobb szupersportkocsikat utasítja maga mögé a nyolcad- és negyedmérföldes gyorsulások során. Ezúttal egy 1000 lóerős Toyota Supra ellen tették próbára. Az eredmény hozta a papírformát.
Hirdetés
Rövidtávon az egyből jelentkező brutális nyomatéknak köszönhetően néhány méter alatt elhúz a Tesla. De vajon mi a helyzet, ha repülőrajtot vesznek kb. 80 km/órás sebességről? Megőrzi előnyét a villanyhajtás, vagy győz a jó öreg belsőégésű? A videóból ez is kiderül!
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

27 thoughts on “Elég-e a csúcs Tesla 1000 lóerő ellen?

  • 2017.10.27. at 16:30
    Permalink

    De ki a faszomat érdekli, hogyan gyorsul? Nem versenyezni akarok, csak eljutni A-ból B-be olcsón. Erre pedig a legjobb a 3-4 litert fogyasztó jó kis dieselem, amit 1200-1300 kilométerenként ráérek megtankolni 3 perc alatt. Oszt nagyívben leszarom az ilyen 30 milliós tesla szutykokat, amivel jó ha elmegyek 300 kilométert, hogy utána kizárólag otthon tölthessem fél napig. Városban én biciklivel, gyalog meg metróval járok nem guruló milliókon, amivel csak hencegni lehet. Nem akarok hencegni, nem akarok felvágni, nem akarom megmutatni senkinek, hogy nekem van felesleges 30 millióm amit kidobok az ablakon, én csak közlekedni akarok, amikor messzire megyek a családdal.

  • 2017.10.27. at 16:30
    Permalink

    A Tesla AWD és elektromos temérdeknyi elektronikával ezért verhetetlen indulásnál.
    Ha a Supra is AWD lenne és megkapná ugyanazokat az elektronikai eszközöket sem tudna ugy rajtolni, hiszen annak csak fordulaton van meg az ereje. Hiába szapulja mindenki, lassan tényleg a villanyfelé kell menni.
    Csak meg kell nézni az új EU normákat mivel tudják tartani a gyártók. Közvetlen befecskendezés, kettőstömegű már majdnem mindenben, turbo stb… a szigor miatt emelkednek a gyártási költségek míg a felfutó elektromosé meg csökkenni fog. Egy dolog van amit nem értek, hogy a gyártók miért nem állnak át az LPG és/vagy CNG hajtásra. A károsanyag kibocsájtás drasztikusan csökkenne külön fejlesztés nélkül. LPG-vel járok tudom…

  • 2017.10.27. at 16:30
    Permalink

    Én csak azt írtam, hogy egy suprát nagyobb élmény vezetni. Erre írt ez a bolond… na mind1. Amúgy egy sima supra pályázni sokkal nagyobb élmény még mindig azt mondom. Hosszú távra nyilván nem azzal mennék, inkább egy német prémiummal pl 7 es bmw.

  • 2017.10.27. at 16:30
    Permalink

    vagy driftre ilyen erősen… de gondolom – mint az ilyen 1000 lovas turbós tuningoknál lenni szokott – van kisebb nyomás/kisebb teljesítmény program is benne. De kétségtelen látványban az hogy még negyedikben is bármikor megrázza a seggét nagyon impozáns. Ezen felül még az is nehézzé teszi a vezetését ezeknek hogy (általában) nincs bennük semmi vezetést támogató menetstabilizáló…

  • 2017.10.27. at 16:30
    Permalink

    az, hogy pár majom sz@rrá huzza a 2jz-t is kit érdekel? nézted már a huracánokat? 2400 ló, vagy akkor ott a GTR a legújabb 3000 ló……az suftni oldtimereid sehol sincsennek hozzá 😀 és a rekordokban, amiket nem csak fasztfuriuszos hülyegyerekek tartanak fent, ott bizony ezek lesznek, nem a szupra 😉 noha nem vitatom el a supra és konstrukciója képességeit, mert én veled ellentétben tudok objektíven látni, de ostoba szubjektív párhuzamokat és túltolást nem fogok mondani, mert fölösleges….legenda, lol 😀

    na de akkor sorolnád azokat a híres „művészfilmeket”, amiben a supra főszerepet kapott? nem mintha ez megint, akkora nagy dolog lenne.

    az élvezetes vezetésről meg nincs fogalmad az látszik. gyorsan menni egyenesen a teslaban is lehet, másra meg a supra sem jó, dehát ugye nehéz beismerni, h ostobaságot beszéltél :))

  • 2017.10.27. at 16:30
    Permalink

    Hát te se tudsz sok mindent a suprákról, ha neked csak a fast and fourius jut az eszedbe ez téged minősít nem kicsit 😀 Amúgy én általában a suprákról beszélek nem kimondottan a filmben szereplőre. Igen is jó velük menni. Te biztos mentél már vele azért tudod ennyire….2JZ motor se mond neked semmit gondolom. Alig legendás.. Tudod mi nem lesz a te Teslád? Legendás veterán autó 🙂

  • 2017.10.27. at 16:30
    Permalink

    ennyi. kanyarvadászatra sem való, komoly pályázásra sem, dragen kívűl semmire….de a nagy bötűs vezetésiélényről papol balázska…óriási.

  • 2017.10.27. at 16:30
    Permalink

    híres autós film mint f@szt and fúriusz? édesistenem….hát ez mondjuk mindent el is mond rólad. tuningolni meg mindent tuningolnak, amiben motor van.

  • 2017.10.27. at 16:30
    Permalink

    Azért abban van igazság, hogy ezt a Suprát nem igazán élvezet vezetni. Egyszerűen túl erős, ezáltal veszélyes lehet. Nem tudja átvinni az erejét az útra. Nagyon észnél kell lenni, hogy nehogy kifaroljon.
    Ha már vezetési élmény, akkor egy MX5 vagy Gt86 többet nyújthat.
    A Teslával kapcsolatban viszont teljesen igazad van, de az a gyorsulás letaglózó lehet.
    Szívesen kipróbálnám. 🙂

  • 2017.10.27. at 16:30
    Permalink

    az út nem ilyen szintű száguldozásra való. röhej meg te vagy, mert olyan szinten vagy hülye, hogy a nagy vezetési élményről pofázol egy nehéz , nagy orrú kupé kapcsán amivel max dragelni tudsz…..istenem, amennyit te értesz a kocsikhoz, mint egy nőgyógyász kb. :D:D:D:D:D:D:D

  • 2017.10.27. at 16:30
    Permalink

    Hát ha te az utcán gokartal közlekedsz az a te bajod 😀 😀 Jah amúgy biztos neked van igazad.. Azért legendás autó meg azért tuningolják szét még az amerikaiak is meg azért szerepel annyi híres autós filmben, mert olyan szar nem? Röhej vagy.

  • 2017.10.27. at 16:30
    Permalink

    vezetési élményre ott van a gokárt, ha annyira rá vagy kattanva. vagy mon bachok, nem egy ilyen elhizott nagydarab kupé, hagyjuk már 😀 még a kisebb, könnyebb és „gyengébb” autók is ezerszer több vezetési élményt adnak, mint ez a vezethetetlen elhizott, irányíthatatlan kupé (egyenesen max, az meg nagy élmény ja… 😀 )

  • 2017.10.27. at 16:30
    Permalink

    Ó, ne szomorkodj! Kicsit még gyakorlod az értő olvasást és egy csapásra világossá válik számodra is, hogy mit jelent a könnyen cáfolható kategorikus kijelentés. Amúgy a Tesla és a Supra versenyében nem zavart a sufni tuning és a rengeteg mérnöki munkával megépített gép közti különbség?

  • 2017.10.27. at 16:30
    Permalink

    Jah van köztük vagy 20 év… szóval ilyen téren ne hasonlítgasd szerintem. Én addig amíg ilyen gépekkel lehet menni, mint a supra addig biztos, hogy azt fogom választani. Az feeling azt az autót érzed, hogy te vezeted. A teslánál meg rajtprogram leugrassz a fékről felgyorsul full csendben 100 ra hú de jó. Akinek ez a vezetés élménye az vegye azt.

  • 2017.10.27. at 16:30
    Permalink

    tényleg nem érzed a különbséget egy w16-os 4 turbós garanciális majd 3 millió $-os rengeteg mérnöki munkával megépített gép és egy suftni oldtimer tuning között? elég szomorú.

  • 2017.10.27. at 16:30
    Permalink

    „Egy 1000 lóerős agyon fújt autó szinte vezethetetlen, a nagy erő kiautózhatatlan főleg utcai gumival.”
    A Bugattinál is hasonlóképp vélekedhettek, ezért inkább 1500LE-sre fújták. – [url]https://www.youtube.com/watch?v=wO6jaDmJLog[/url]

  • 2017.10.27. at 16:30
    Permalink

    „Egy 1000 lóerős agyon fújt autó szinte vezethetetlen, a nagy erő kiautózhatatlan főleg utcai gumival.”
    A Bugattinál is hasonlóképp vélekedhettek, ezért inkább 1500LE-sre fújták. – [url]https://www.youtube.com/watch?v=wO6jaDmJLog[/url]

  • 2017.10.27. at 16:30
    Permalink

    A villanymotornál folyamatosan rendelkezésre álló nagy nyomaték nagy fegyver álló helyzetben való gyorsulásnál. Kíváncsi leszek a Totalcar Tesla model S vs M760 Li gyorsulás tesztjére (állítólag ősszel lesz a tv-ben), rajtnál ver a Tesla, de később a BMW felülkerekedik. Meg ami azért érdekes hogy egy benzines egymás után akár ötször is meg tudja ismételni ezt a Tesla nem. De ettől még tény: a villanyos Teslánál jobban gyorsuló nem sok van 0-100 kategóriában.

    Egy 1000 lóerős agyon fújt autó szinte vezethetetlen, a nagy erő kiautózhatatlan főleg utcai gumival. Pont a napokban volt az AXN-en a TestDrive-ban (sokadik ismétlés) egy turbós 1000 lóerős BMW e30 (igaz utcai gumis), ami nagyon impozáns volt, de utolsó előtti helyre lett jó a tesztkörön (jelenleg még). Mika is el volt ájulva az autótól de túl erősnek találta (a tulaj mondta is hogy „hétköznap” csak 1,2 bar körüli töltőnyomással használja, úgy gyengébb). Ha valaki nem ismeri a műsort csak röviden: Finneknél ha van egy egyedi épített autód akkor ebben a műsorban egy pályán mehetsz vele egy kört és megy vele egyet Mika Salo is, aztán értékelik az időt, pontozzák az autót stb. Szezon végén az első ajándékot kap.

  • 2017.10.27. at 16:30
    Permalink

    a tesla állórajtban jó, ennyi. mondjuk azért vicces, hogy a tesla azért stock, a másik őskövület meg egy rommátuningolt valami, ami egy stock suprához semmi köze nincs már. az a dodge demon tudna csinálni valamit a tesla ellen, 10.5őket fut a belezett teszla 1/4-en. egy utcai „stock” demon talán megfutná a 10-et, de még nincsennek idők. mondjuk persze vicces még mindig, hogy a demon egy kupé a tesla meg egy családi szedán effektív 😀
    esetleg árnyalja még, hogy bizonyos töltöttség alatt visszaveszi a teljesítményt a tesla, és bizonyos mennyiségű drag után is…..a teslának egy gyári 7-800 lovas rs7 lenne a jó kihívoja, azt az egyet látom esélyesnek a saját kategóriájában.

Vélemény, hozzászólás?