Michelisz Norbi autója eladó
Most lecsaphatsz Michelisz Norbi utcai Hondájára
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Igazán szerencsés lehet az, akinek van most 11 milliója, ugyanis ennyiért lehet megvenni Michelisz Norbi Honda Civic Type R GT utcai autóját.
Időnként fel-felbukkannak a netes árverési oldalakon olyan különleges autók, amelyek egy-egy nagy autóversenyző gyűjteményéből kerül ki. Michael Schumacher, Juha Kankkunen és Mr. Bean után most szintén egy izgalmas modellre csaphatunk le. Igaz nem árverezik, hanem a Használtautó.hu oldalon kínálják Michelisz Norbi utcai Civic Type R GT-jét. Kereken 11 millióért most megszerezheti valamelyik rajongó a 22 ezer km-t futott 320 lóerős hot hatch-t. Gondolhatjuk, hogy bárki odaírhatja egy fekete Type R mögé, hogy Micheliszé, de ez a szöveg és az autó tényleg valós.
A nyáron nálunk járt tesztautó ugyanis eggyel nagyobb számot viselt a rendszámán, mint Norbié, nem véletlenül lett ez a cikk címe is. A váltás nem véletlen. Idén a Hyundai színeiben áll rajthoz Norbi, sőt a saját versenycsapata is Hyundai versenyautókra vált. Ennek megfelelően nem meglepő, hogy a koreai gyártó . Az új SantaFe mellett minden bizonnyal nem lenne kihasználva a japán rizsrakéta, ezért inkább megválik tőle.
A mellékelt képen nem a 320 lovas eladó változat van.
11 millióért igen csak drága vétel az az autó, ugyan úgy, ahogy az új ára is igen csak elszállt.
Menő. Tudjuk a véleményed, nem kell minden olyan cikk alá odaírni, ami kapcsolódik a Hondához vagy a Type-R-hez. Aki ezt az autót akarja megvenni, az meg fogja. Én, ha lenne 11 millióm, gondolkodás nélkül ezt venném és nem a Hyundait.
Ha nem lenne annyim, csak a Huyndai árának megfelelő, akkor ugyan szívnám a fogam, de az i30-at venném meg.
Ez kb olyan, hogyha Ferrari rajongó vagyok, hiába olcsóbb a Porsche, nem azt veszem meg, akkor se, ha egy Porsche buzi mondja. Eh ilyen, fogadd el.
Engem bosszantanak az irreális árak. Nem csak a Hondánál, de a Toyotánál is és ennek mindig „hangot” adok. Szerintem ez még nem az a kategória, ahol a pénz nem számít.
Nekem nagyon is számít, így komolyan mérlegelem az árat a versenytársakhoz viszonyítva. Ezért lett nálam egyértelmű befutó a Hyundai.
Mitől lett az új 320 lovas Type R közel 3 millióval drágább mint itt a képen látható 310 lovas változat? Annak még reális volt az ára.
Miért kér a Toyota egy sport Yarisért több mint 10 milliót?
Az ilyen irreális árak eddig főleg a németekre voltak jellemzőek.
A japánok eddig értékarányosabban képezték az áraikat ebben a kategóriában.
Csak mellesleg jegyzem meg az Auto Magazinnál is a Hyundai győzött a Type R ellenében, mert ők is kiemelték a nagyon jó árát és a jobb hétköznapi használhatóságát, elismerve a Honda elképesztő gyorsaságát (viszont mit ér az erő, ha nem uralod).
A 300 lovas Leon Cupra lett a sereghajtó.
Olvastam a cikket. Egyetlen egy ponttal nyert úgy, hogy jóval alacsonyabb az ára, ez így belefér, mert csak ennyit ért az alacsonyabb ár. Arról nem beszélve, hogy az egy pont bőven hibahatáron belül van, nagyon pirinyó különbség.
Akkor el kéne még egyszer olvasnod figyelmesebben. 🙂
Hyundai I30N: 422 pont
Type-R: 409 pont
Leon Cupra: 405 pont
Hyundairól:
„Elképesztő: a semmiből jött és máris a dobogó tetején állhat. Nem az ára és nem is a garanciája miatt (egyértelműen veri a másik kettőt), hanem azért, mert tényleg gyors és igazi élményt ad a hétköznapokban is.”
A Type-R-nél kiemelték a magas árát, megjegyezve, hogy komoly műszaki színvonalat képvisel és egy igazi sport autó, de a hétköznapokban jelentős kompromisszumot követel.
Főleg, hogy csak 4 személyes! Ez elég szánalmas és nem is értem. A terhelhetősége is elég gyenge. (ezeket már én tettem hozzá).
Technikai pontszámoknál 1 pont előnye van. Most nincs nálam az újság, de így rémlik.
Ja amúgy a ha jól emlékszem, a Porsche Panamera is csak négy személyes. Akkor az is szánalmas?
Szerintem amúgy, ha a Honda picit jobban van árazva, nyert volna, de ez csak a magánvéleményem. Ebből a szempontból az áron mehetett el a dolog.
Félre értés ne essék a Honda egyértelműen gyorsabb és erősebb, de szinte lehetetlen kihasználni. Akkor mi értelme van?
Oh, van értelme. Igazából bele kellene ülni mindkettőbe, mindkettőt vezetni és úgy eldönteni melyik a jobb. Így lenne reális.
Teszt az teszt, ha nagyon körbenéznék, találnék tesztet, ahol a Honda nyer.
Személyes tapasztalat kellene nekem is és neked is.
Szerintem nem lehet kijelenteni, hogy ez vagy az a jobb, hiszen igénytől függ.
Attól, hogy az Auto Magazinnál a Hyundai nyert nem jelent semmit. Ez alapján semmi esetre sem döntenék.
Ilyenkor azt érdemes mérlegelni, hogy milyen körülmények között és hogyan használod a vásárolni kívánt autót. Gondolom te sem lennél a pályanapok ördöge, minden nap, de legalábbis havonta ott toporogva a versenypályán. 🙂
Nekem a gyorsaság és az erő nagyon sokat számít, hiszen én nap mint nap „száguldozom”, de mióta felváltva használom a TS Corollát és a Yarist, tudatosult bennem, hogy közúton (főleg országutakon) van egy határ ami felett már túlzásnak tekinthető. A Yarissal nem sokkal vagyok lassabb mint a Corollával, mert van egy határ (pedig ez nálam ez jóval magasabb, mint az átlagnál) amit nem ajánlott átlépni és ezt még a 9mp alatt 100-ra gyorsuló és 195-ös végsebességű Yarissal is elég gyorsan el lehet érni.
Ezért vallom, hogy felesleges a 320 lóerő főleg összkerék nélkül.
Az előfordulhat, hogy évente egyszer-kétszer lenne értelme, de az megér több millió Forintot?
Én még a 275 lóerőt is feleslegesnek tartottam a Hyundainál és a számok is engem igazolnak.
A 250 lovas még 1mp-cel sem marad el a 275 lovas változattól egyik mérési eredményben (gyorsulás, rugalmasság, köridő) sem, de 750.000Ft-tal drágább. Azt inkább elköltöm értelmesebb dolgokra. 🙂
http://www.zeperfs.com/en/duel7129-6770.htm
Persze nem vagyok álszent és ha nyernék a lottón én is vennék egy nagyon gyors autót (pl.: Audi RS3), de azt nem állítanám, hogy lenne értelme, hiszen még a vezetési tudásom sem megfelelő egy ilyen autóhoz, pedig az átlagnál sokkal nagyobb tapasztalattal rendelkezem.