Az NSX önmagában is elég különleges modell, ám ennek a konkrét példánynak a korábbi tulajdonosának a kiléte dobja meg igazán a vételárát (fotó: AutoTrader)
Ayrton Senna a beszámolók szerint jelentős szerepet vállalt az NSX fejlesztéséből, hiszen a brazil pilóta rendszeresen körözött a prototípusokkal, és adott visszajelzést a mérnököknek, hogyan lehetne még jobb az autó. Ennek fényében nem is annyira meglepő, hogy a bemutató után a Formula-1-es világbajnok is kapott egy NSX-et a márkától saját használatra, amellyel
a hirdetés szerint Portugáliában közlekedett.
Egyértelmű, hogy a középmotoros Honda vételárát nem elsősorban az állapota adja, de még csak nem is a futásteljesítménye, hiszen a hirdetés szerint 62 925 kilométert tett meg az évek során. A fotókat böngészve viszont értelmet nyer a 230 millió forintos (500 ezer fontos) árcédula, hiszen több felvételt is feltöltöttek, amelyen Senna az NSX mellett látható, ráadásul több képen még a rendszám is látszik, ez pedig megegyezik a hirdetésben szereplő autóéval. Ha valakinek ez sem lenne elég, akkor egy hivatalos dokumentum is szerepel a hirdetésben, amely egyenesen a Hondától származik, és megerősíti, hogy az első tulajdonos valóban Ayrton Senna volt.
A fotók alapján az utastér remek állapotnak örvend (fotó: AutoTrader)
Több fotón is szerepel az autóval együtt Senna (fotó: AutoTrader)
Érdekesség, hogy Senna parkolóját jelen esetben éppen Bernie Ecclestone, az F1 akkori "ura" helye mellett jelölték ki (fotó: AutoTrader)
Egy másik fotón már a világbajnoknak fenntartott helyet foglalhatta el az NSX (fotó: AutoTrader)
A képeken szereplő 1991-es Honda NSX-ben egy 3,0 literes, V6-os benzinmotor található ötfokozatú manuális váltóval. A mindössze 1370 kilogrammos autó 267 lóerőnyi teljesítményre, és 284 newtonméteres nyomatékra képes. 5,8 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 100 km/órára, míg az elméleti végsebessége 266 km/óra.
Ma már az uniós kék csíkkal ellátott rendszám található rajta, de az azonosító ugyanaz, mint a fotókon (fotó: AutoTrader)