A Model 3 és a Model Y jóval elérhetőbb a "nagytesóknál", így nem csoda, hogy jobban fogytak
Az elkészült 237 823 jármű mellett a készletből is jócskán adtak el: összesen 241 300 Teslát szállítottak ki, amelyek közül 228 882 volt a kisebb és
olcsóbb kevésbé drága Model 3 és Model Y együttvéve. Ehhez képest elenyésző, hogy mennyit sikerült eladni a már frissített Model S-ből és a frissítés küszöbén álló Model X-ből: összeadva a számokat 9275 jön ki. Ez még úgy sem nevezhető túl soknak, hogy akár dupla annyiba is kerülhetnek a nagyobb Teslák a kisebbekhez képest.
Fontos, hogy mindezt a félvezető-hiány ellenére sikerült elérnie a gyártónak. A problémát úgy orvosolták, hogy a saját gyártású alkatrészek mellett kezdtek el külső beszállítóktól is felhasználni, a szoftverek optimalizálásának hála állítólag a felhasználó észre sem fogja venni a különbséget. Ha ez a megoldás továbbra is kiküszöböli a chipellátás problémáját, akkor akár még további növekedésre és újabb rekordra is számíthat a Tesla az elkövetkező évben, hamarosan érkezik ugyanis a Model X frissítése mellett a Cybertruck is, bár a pickup gyártásának megkezdését az eredetileg ígért 2021 végéről 2022 elejére tették át.
A Model S és a Model X a jutányosabb árú termékekhez képest kevesebb, mint huszad annyi eladást produkált