A márkaidentitás növelése érdekében jóval nagyobb lett a Mazda embléma
A teherszállító Mazdák gyökerei mélyre nyúlnak, az 1931-ben megjelent első járművüket is egy plató ékesítette, bár a Mazda-Go inkább nevezhető motorkerékpárnak. A japánok egészen 1960-ig nem is gyártottak személyautót, sokkal eladhatóbbnak tűntek a teherhordók. A kilencvenes évektől kezdve több platós típust is piacra dobott a Mazda Európában, jellemzően a Ford együttműködésével.
Az utastérben is felfedezhető az Isuzu rokonság, egy platósnál erre kevésbé érzékenyek a vásárlók
A legfrissebb BT-50-es 2020 óta készül, így elérkezett a frissítés ideje. A szokásos módon leginkább a front változott, más a lámpa, a hűtőrács és a lökhárító, ezzel igazodva a mostani Mazdák megjelenéséhez. Az embléma jókorát nőtt, a tekintet morcos, de vagány, a BT-50 vonzóbb, mint az alapját adó Isuzu D-MAX.
A frissítés előtt még az eggyel korábbi Mazdák ábrázatát viselte, az időközben kifutott hatoshoz passzolt a megjelenés
A motorkínálatban nincs semmi meglepő, tekintettel arra, hogy egy gyártósoron készül az Isuzuval Thaiföldön. A kisebb erőforrás 1,9 literes dízel 148 lóerővel és 350 newtonméter nyomatékkal, alapáron kézi, felárért automatával. A nagyobb blokk háromliteres és szintén gázolajos, 188 lóerővel és 450 newtonméter nyomatékkal lehet gazdálkodni. Konfigurálni sokféleképpen lehet, van szimpla, nyújtott és duplakabin is, ahogy lehet hátsó- vagy összkerekes is.