A megszokott motorjelöléseket várhatóan meghagyja az Audi, de a teljesítményre utaló szám eltűnik
Az Audi 2017-ben döntött úgy, hogy a motorméret megjelölése helyett az autók teljesítményét tünteti fel a csomagtérajtón, ezzel jól megkavarva a vásárlókat. Konkrét lóerők helyett számokkal jelölt kategóriákat kreáltak, az ebbe a tartományba eső motorok mind ugyanazt a számot kapták.
Az új Q6 esetében már be sem vezetik a kétszámjegyű nomenklatúrát
A 30-as szám például a 110-130 lóerő közötti tartományt jelöli, a 45 a 170-252 lóerős modellek farára került, a legnagyobb szám a 70, ezt csak az 544 paripa feletti modellek érdemlik ki. Mivel egy kategórián belül többféle motort is találunk, ezért a kétjegyű számokat még TFSI (benzines), TDI (dízel), g-tron (gázüzemű), e-tron (elektromos vagy plug-in hibrid) jelölésekkel, esetleg az összkerékhajtásra utaló quattro felirattal egészítették ki. Ennek a gyakorlatnak most vége szakad, az Audi
az új Q6 esetén már nem alkalmazza ezeket a számokat. A négykerékhajtású verzió Q6 E-Tron Quattro, a sportverzió pedig a SQ6 E-Tron nevet kapja. Később várható egy hátsókerekes változat is, az csak simán Q6 E-Tron elnevezéssel érkezik. Az egyszerűsítés nem csak az elektromos modelleket érinti, hanem a hagyományos típusokról is eltűnnek a számok.
A friss A3 szedán farán sincs ott a teljesítményjelelölés, ebben az esetben csak az A3 felirat díszeleg