Bár a két autó ránézésre viszonylag hasonló, találni rajtuk fontos, főként a különböző modellváltozatokat érintő különbségeket. Mindemellett a Carscoops kémfotósai elmondták: az egyik a plug-in hibrid változat volt. A két autó hasonlóságát figyelembe véve a továbbiakban a rendszámok alapján az egyiket "155"-ként, a másikat pedig "692"-ként említem.
A különbségek előtt viszont mindenképp érdemes megemlíteni, hogy a facelift minden esetben érinteni fogja az autó első és hátsó lökhárítóit és sárvédőit, valamint a küszöbborításokat is, hiszen ezek a részek mindkét modellen erős álcázást viselnek. Az első fényszórók esetében a két különböző autónak köszönhetően a LED-mátrix és a hagyományos lámpatesteket is megfigyelhetjük, mindkettő az új A3 stílusát követi, bár az alsó rész méretben jobban igazodik az A8 szélesebb arcához. A nappali menetfény is jóval látványosabb, ezt az index áthelyezésével érték el, amely mindkét lámpatestben felülre került. A hátsó lámpatestek formája a régi maradt.
A két tesztpéldány közti különbségeket keresve azonnal feltűnnek a különböző első fényszórók mellett az eltérő első lökhárítók, a más mintázatú hűtőrács - amelyek közül egyik mintázat sem elérhető a jelenlegi A8 kínálatban - és a méretben is különböző felnik, amelyek alatt látványosan különböző méretű féktárcsák bújnak meg. Ebből kiindulva valószínűleg a 692 lényegesen erősebb és/vagy nehezebb, mint a 155. Ráadásul mindez logikus is, ha figyelembe vesszük, hogy a Carscoops szerint a 692 a megújuló plug-in hibrid A8.
A motorválasztékot tippelgetni ilyen korán, hivatalos infók hiányában még nem igazán érdemes, annyi biztos csak, hogy a konnektoros változat elektromos hatótávolsága nőni fog, ezt ugyanis a cég már korábban megígérte. Ami a teljesen elektromos változatot illeti, azt sajnos csak a következő A8 generáció hozhatja majd el.