Már nem gyártják (Fotó: Czinkán Dániel)
Mindjárt az elején leszögezem, hogy nem ez az élénkzöld példány az utolsó. Azt ugyanis árverésen értékesítik. Erről bővebben
ide kattintva olvashatsz, ám dióhéjban annyit érdemes tudni, hogy már április 2-án elindult az aukció, az autóra pedig bárki licitálhat. Az indulóár 33 millió forint és az árverés október 7-én délben zárul, és az aznap esti gálaesten derül ki a végső ár, amit egy alapítvány kap, amely az autista fiataloknak nyújt segítséget. Állítólag nem volt könnyű megszerezni az utolsó, Magyarországon készülő TT RS-t, hiszen külföldi piacra szánták. Ráadásul egy vászontetős roadsterről van szó, de végül sikerült itthon tartani a nemes cél érdekében.
Az RS a legvadabb, de bármelyik TT nagy élmény(Fotó: Czinkán Dániel)
Mivel a legutóbbi tesztünk óta nem sokat változott az autó, ezért nem untatnálak a részletekkel,
ide kattintva bővebben olvashatsz róla. Az alábbiakban pedig gyönyörködj a történelem egyik legkülönlegesebb kupéjában, amire mi is büszkék lehetünk, hiszen Győrből kigurulva hódították meg a világot.
A legutóbbi tesztautó óta megváltozott az első lökhárító, de alig észrevehetően
Az RS csak összkerékhajtással elérhető
Szintén a változások közé tartozik a hátsó lökhárító kamu szellőzőnyílása
Versenyautókat idéző tanksapka, látványos légterelő. 15 perc hírnév a javából
Rövid tengelytáv, buborékforma. Imádjuk!
Fényezett, RS logós féknyergek a hatalmas 20 colos felnik mögött
Mert ezt a szárnyat nem lehet megunni
Öthengeres, 2,5 literes turbós benzinmotor
400 lóerő, 480 Nm forgatónyomaték. Utóbbi már 1700-as fordulatszámtól
Központi képernyő nélküli műszerfal
12,3 colos digitális műszeregység
Indítógomb a kormánykeréken
Automatikus a sebességváltó (DSG), de a választókar a manuálisokat idézi
Gombnyomásra változik a kipufogó hangja
Ülésfűtés gombja a szellőzőrostélyok közepén. Zseniális!
Rendkívül kényelmes és jól tartó sportülések