Egy utolsó tánc – viszlát Audi TT RS!
Mostantól már csak a használtpiacon juthatsz TT RS-hez. Kivéve egyetlen példányt!
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Ikonikus sportautót gyászol idén az értő közönség. De legalább nemes célt szolgál az utolsó TT RS. Egy gépgalériával búcsúzunk tőle.
Már nem gyártják (Fotó: Czinkán Dániel)
Az RS a legvadabb, de bármelyik TT nagy élmény(Fotó: Czinkán Dániel)
Made in Hungary
A legutóbbi tesztautó óta megváltozott az első lökhárító, de alig észrevehetően
Az RS csak összkerékhajtással elérhető
Szintén a változások közé tartozik a hátsó lökhárító kamu szellőzőnyílása
Versenyautókat idéző tanksapka, látványos légterelő. 15 perc hírnév a javából
Rövid tengelytáv, buborékforma. Imádjuk!
Fényezett, RS logós féknyergek a hatalmas 20 colos felnik mögött
Mert ezt a szárnyat nem lehet megunni
Öthengeres, 2,5 literes turbós benzinmotor
400 lóerő, 480 Nm forgatónyomaték. Utóbbi már 1700-as fordulatszámtól
Központi képernyő nélküli műszerfal
12,3 colos digitális műszeregység
Indítógomb a kormánykeréken
Automatikus a sebességváltó (DSG), de a választókar a manuálisokat idézi
Gombnyomásra változik a kipufogó hangja
Ülésfűtés gombja a szellőzőrostélyok közepén. Zseniális!
Rendkívül kényelmes és jól tartó sportülések
Szerencsére a használtautó-piacon még találkozhatunk velük