Bár a Toyotánál a Frankfurti Autószalonon is a már kapható hibridjei voltak a legfontosabbak, akadt a standon egy sokkal érdekesebb, jóval látványosabb kocsi is
Ő egy Yaris és igen, hibrid, de nem a széria Yaris Hybrid, hanem egy Hybrid-R tanulmány a Toyota, jelesül a TS030-as Le Mans-i versenytechnikát átültetve
300 lovas benzinmotor (1.6 Turbo) hajtja az első tengelyt, míg hátul kétszer 60 lóerőt adnak a villanymotorok, az összteljesítmény 420 LE. Jelzésértékű: ezek szerint már a Toyotának is van 1.6-os turbója... A Toyota Motorsport-féle szuperkondenzátoros, a lítium-ion akkumulátorosnál hatékonyabb és gyorsabb rendszer fékenergiát tárol, generátorként tölt, majd versenymódban 5 mp-ig tüzel - az említett 120 lóerővel támogatva a benzinmotort. A külön villanymotoroknak kanyarban, a nyomatékvektor-szabályzásban is szerepük lehet, csökkentve az alulkormányzottságot
Hogy ebből sosem lesz utcai autó, arra mérget vehetünk, bár az agyament Juke-R voltaképp kapható... Egyébként háromajtós a kasztni, menő a forma,
az utastérről az alábbi videó árul el egyet és mást