Lehet, hogy egy már létező típust hoznak Európába Aygo néven
A csehországi Kolínban készülő, 3,5 méteres csöppség minden idők legnépszerűbb városi Toyotája Európában, ám a holland autoweek és néhány márkához közeli forrás szerint hamarosan gyökeresen átalakul a típus.
A kicsi méretet meghagynák
Az új Aygo, ha egyáltalán megtartják a nevét, négy méter körüli crossoverként, szabadidő-járműként folytathatja életét. A váltás pontos időpontját még nem tűzte ki a Toyota. Az időzítés persze attól is függ, hogy vadonatúj autót fejlesztenek-e vagy egy meglévő típust adaptálnak az európai piaci igényekhez. Utóbbi esetben alkalmas lehet a közelmúltban bemutatott Raize amely új padlólemezre épül, sportos futóművet pakoltak alá és felszerelték a legmodernebb vezetőtámogató rendszerekkel. Nem mellesleg a hosszúsága is négy méter alatti. Hajtásáról egyliteres, turbós benzinmotor gondoskodik, ám nem lenne meglepő, ha az Aygo utódja tisztán villanyhajtású lenne.
A Raize akár még Európában is sikeres lehet
Ami már biztos, hogy az Aygo utód nem Kolínban, hanem Valenciennes-ben, Franciaországban készül majd, abban az üzemben, amely jelenleg (többek közt) a Toyota Proace-t állítja elő. A Toyota már 2018 elején bejelentette, hogy 300 millió eurós beruházással készíti fel az üzemet a TNGA padlólemezre épülő modellek gyártására. Napjainkra pedig az üzem már a japán autógyártó százszázalékos tulajdonába került.
Hivatalos infó még nem érkezett a Toyotától az új Aygo kapcsán