Egy Maserati is lehet még szebb és még erősebb
Novitec Maserati Quattroporte
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Uncsi a gyári Maserati Quattroporte? Íme a Novitec átfogó tuningcsomagja.
A helyzet az, hogy a szériában 530 lóerős Maserati Quattroporte GTS is szenzációsan megy és szenzációsan néz ki, mindenesetre a Novitec Tridente jó pénzért tán még jobb kinézetet és persze még több erőt is ad.
Ami a megjelenést illeti: diszkrét szénszálas műanyag légterelő, küszöbtoldat és hátsó szárny, 22 colos NM1 könnyűfém kerék választható hátul 315/25-ös méretű Pirelli P Zero gumikkal. Hangoltak a hátsókerekes verzió sportfutóművén, míg a 4x4-eshez ültetőrugó rendelhető 35 mm-es süllyesztéssel.
A GTS 3,8 literes biturbó V8-asa 530 helyett 605 lóerőt tud, a nyomatékot 710-ről 820 Nm-re pumpálja fel a Novitec N-Tronic modul. A 100-as sprintidő (3 tizedet faragva) 4,4 mp, a végsebesség 308 km/óra. A V6-os S 476 lovas és 640 Nm nyomatékú (ez plusz 66 és 90), a Q4 összkerékkel 4,5 mp alatt van 100-on, gyakorlatilag nem lassabb a GTS-nél. A 3.0 V6 dízel is izmosodott, 275-ről 322 lóra húzták fel. A nyomaték 600 helyett - percenkénti 2200-as fordulaton - 680 Nm, a 100-as vágta időigénye 6,4-ről 5,7 mp-re csökkent.
„percenkénti 220-as fordulaton”?