Egy liter, két turbó, három henger: 180 lóerő
Sportmotort farag háromhengeresből a Ford
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Már tudjuk, milyen a Ford háromhengeres, egyliteres benzinmotorja turbóval, 125 lóerővel a Focusban. De ez még mind semmi, ha igaz a hír.
Már mi is tudjuk, milyen a Ford háromhengeres, egyliteres benzinmotorja turbóval, 125 lóerővel a Focusban, hiszen Gruber úr a minap győződött meg róla, s jegyezte le tapasztalatait ebben a cikkben. EcoBoost, Econetic, zöld és leméretezett cucc ez a javából, az a pletyka viszont épp a nemzetközi menetpróba magyaros napja után kelt szárnyra, hogy a kékoválosok ugyanebből a motorkából - még egy, ráadásul elektromos feltöltő ráakasztásával - 180 lóerőt készülnek kipréselni.
Addig is a pofátlan szakszeríz költségek…
Egoista, öncélú fejlesztések zajlanak, ami nem csak erre az autógyárra vonatkozik, hanem mindegyikre.
Ez nem más, mint a vevők átverése!
Fosszilis válságra, emisszióra hivatkozva dobják ki az egyre nagyobb függőséget létrehozó autókat, amiben csak az adott gyár szakszeríze a kompetens, természetesen csillagászati szervizösszegekkel.
Mindenki hivatkozik az üzemanyag árakra, ami jogos, csak mellette elterelés folyik a szervízszámlákról.
arni jah nálad a pont
Kész röhej, jó vicc! És milyen várható élettartammal fogják hirdetni? 100.000 km aztán kuka?
had ne röhögjek már hasizomgörcs gyötör