Egy közel 700 lóerős kabrióval tér vissza a Wiesmann

A német gyártó 500 kilométeres hatótávot és három másodperc alatti 0-100-at ígér

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Nyolc év szünet után újult erővel tér vissza a Wiesmann, a Project Thunderball külseje a márka hagyományait viszi tovább, ám a technika nagyon is korszerű.

Egy hónappal ezelőtt számoltunk be a Wiesmann visszatéréséről, akkor még egy erősen álcázott sportkocsit prezentáltak. Az álca mára lehullt, teljes valójában látható a kabrió. A külső tipikus Wiesmann, a Project Thunderball sem távolodott el a retró vonaltól, azonban úgy hajlítgatták a lemezeket, hogy a végeredmény mégis inkább modern. A látványos szélesítések sok erőt sejtetnek, ami nem tévedés, ám a korábbi V8-as és V10-es BMW motorok hangélménye már a múlté.
Hirdetés
A kétüléses kizárólag elektromos hajtással készül, de nem a takarékoskodás jegyében. Az élményhajhászó villanyautó 671 lóerős, amihez 1100 Nm nyomaték társul, ahogy mondani szokás, ezzel azért arrébb lehet állni. Az autót két villanymotor mozgatja, de ez nem jelent négykerékhajtást, mindkét motor hátul hajt, így ha van rá igény, keresztbe lehet tenni. A Wiesmann mindig is az alacsony tömeget helyezte a fókuszba, ám a Project Thunderball jelentősen meghízott, a mérleg 1,7 tonnát mutat.
A cég 2014 óta egy darab autót sem készített, így valószínűleg az újdonságon áll vagy bukik a márka sorsa. Ha egy megbízható és élvezetes autó született, akkor borítékolható a siker, a villanyhajtás manapság már nem olyan elrettentő, még a sportkocsik között sem. Mivel egy manufaktúráról van szó, fontos szempont a tervezett mennyiség, de sem erről, sem az árról még nem nyilatkoztak.
Hirdetés
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?