A hajtást leszámítva klasszikus roadster a Project Thunderball, a külső passzol az eddigi modellekhez
Egy hónappal ezelőtt számoltunk be a
Wiesmann visszatéréséről, akkor még egy erősen álcázott sportkocsit prezentáltak. Az álca mára lehullt, teljes valójában látható a kabrió. A külső tipikus Wiesmann, a Project Thunderball sem távolodott el a retró vonaltól, azonban úgy hajlítgatták a lemezeket, hogy a végeredmény mégis inkább modern. A látványos szélesítések sok erőt sejtetnek, ami nem tévedés, ám a korábbi V8-as és V10-es BMW motorok hangélménye már a múlté.
Az érintőképernyő sem maradhatott ki, a beltér ízléses, a műszerek - hagyományos módon - a vezető felé fordulnak
A kétüléses kizárólag elektromos hajtással készül, de nem a takarékoskodás jegyében. Az élményhajhászó villanyautó 671 lóerős, amihez 1100 Nm nyomaték társul, ahogy mondani szokás, ezzel azért arrébb lehet állni. Az autót két villanymotor mozgatja, de ez nem jelent négykerékhajtást, mindkét motor hátul hajt, így ha van rá igény, keresztbe lehet tenni. A Wiesmann mindig is az alacsony tömeget helyezte a fókuszba, ám a Project Thunderball jelentősen meghízott, a mérleg 1,7 tonnát mutat.
A németek szerint a Procjet Thundertball a legélvezetesebb villanyautó
A cég 2014 óta egy darab autót sem készített, így valószínűleg az újdonságon áll vagy bukik a márka sorsa. Ha egy megbízható és élvezetes autó született, akkor borítékolható a siker, a villanyhajtás manapság már nem olyan elrettentő, még a sportkocsik között sem. Mivel egy manufaktúráról van szó, fontos szempont a tervezett mennyiség, de sem erről, sem az árról még nem nyilatkoztak.
A lépcsős hátsó lámpák mellett még mindig kitart a Wiesmann, a 0-100 2,9 szekundum