Egy kei car is lehet sportautó?

A Geely Panda Mini EV Go Kart Edition 41 lóerővel próbálja elhitetni sportosságát

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Látványos köntösbe csomagolták a Geely apró városi elektromos autóját, a speciális kiadás figyelemfelkeltésből jelesre vizsgázott, mást azonban ne várjunk tőle.

Kínában tényleg létezik a filléres villanyautó kategória, melynek egyik képviselője a 2022 óta futó Geely Panda Mini EV. A 306 centi hosszú négyüléses kisautó kizárólag elektromos hajtással készül, átszámítva 1,5 millió forintos áron. A Mini EV-t a gyártó körülbelül a háztartási nagygépek közé sorolja, a hivatalos bemutatót egy kínai bevásárlóközpontban tartották.
A Panda nevéhez hűen aranyos panda szemekkel tekint a nagyvilágra, ezt leszámítva nehéz jellegzetes részletet felfedezni a karosszérián. Az alapváltozatnál mindenképp emlékezetesebb a Go Kart Edition, amit a lehetőségekhez képest sportos irányba toltak el. A rózsaszín matricákkal főleg a női vásárlóknak kedveznek, de egyéb részletek is változtak. Új az első lökhárító, amelynek alsó felén nagyobb rácsozás próbálja elhitetni, hogy komolyabb hűtést igénylő technika rejtőzik az autóban, illetve egy apró toldat is a sportosságot hirdeti. A küszöb hangsúlyosabb lett a szoknyától, az index mellé még egy kamu légbeömlőt is ragasztottak.

Hátul is folytatódik a nagyzolás, a méretesebb lökhárító diffúzor imitációt kapott, a szélvédő fölé egy szárnyat biggyesztettek.

A technika terén nincs változás, továbbra is a 41 lóerős villanymotor az egyetlen opció. Az akkupakk 17 kWh, amivel a kínai szabvány szerint akár 200 kilométer is megtehető.

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?