Kupés vonalak, de a márka csak Luxus Safari Coupe kategóriába sorolja a 001-est, ezt az elnevezést pedig mondani sem kell, rajtuk kívül nem használja más
A Zeekr 001 nem újdonság, hiszen immár két éve, hogy lerántották róla a leplet, azonban az FR jelzéssel ellátott sportkivitel csak idén debütált. A sportos 001-est könnyű megkülönböztetni az alapváltozattól, mert a hátuljára egy feltűnő hátsó szárnyat raktak a formatervezők. Az igazi különbséget azonban a lemezek alatt érdemes keresni: az FR 1248 lóerővel büszkélkedhet, szemben az alap 1006 pacijával, a négy villanymotor pedig 1280 newtonméteres nyomatékot képes rászabadítani az aszfaltra.
A márka adatai szerint a 001 FR mindössze 2,1 másodperc alatt éri el a 100 km/órát álló helyzetből, míg a végsebessége 280 km/óra
Nem csak a nyomatékkal képes varázsolni az úton a Zeekr csúcsmodellje, ugyanis a négy, külön vezérelhető elektromos motornak köszönhetően egy helyben is képes megfordulni. A napvilágra került felvételeken akár egy tank, úgy forog az aszfalton - igaz felettébb kellemetlen hanghatások mellett.
Úgy tűnik, hogy akár az öreg kontinens útjain is parádézhat a Zeekr 001 FR, ugyanis a márka európai termékfelelőse, Alessandro Massimino, az Auto News Europe magazinnak nyilatkozva elárulta, jelenleg vizsgálják, milyen költségekkel járna a kontinensünkre is elhozni a modellt. Ha a projekt meg is valósul, akkor is csak limitált számban érkezhet a 001 FR, ugyanis a gyártó a tervek szerint maximum 99-et gyárt belőle egy hónapban.
A hátsó szárny miatt könnyedén megkülönböztethető a az alapkivitel és az FR változat