1996-2002 között gyártották a Ferrai 550 Maranellót, igazi klasszikus kupé, a 365 GTB/4 Daytona szellemi utódjának készítették. Sikeres és értéke sem fogható a Daytona által elért szinthez, persze még így is szép pénzt hozhat
Hatalmas üzleteket lehet összehozni egy garázsban tárolt, szinte nullkilométeres ritka kocsival, pláne, ha az egy Ferrari. Szinte mindegy, hogy melyik széria, az olasz gyártó neve önmagában sokat ér, nem véletlen, hogy évente megdől a legdrágábban gazdát cserélt autók rekordja, és legtöbbször Ferrari a vásár tárgya. Most egy nem túl különleges, mégis rettentő szép állapotban megtartott Ferrari kerül árverésre, egy 550 Maranello, a ’90-es évek egyik sztárja.
Hibátlan a vörös bőrkárpitozás is, akárcsak a színben hozzá passzoló szőnyeg. Itt már inkább luxusautókat épített a Ferrari, mint kihegyezett utcai versenyautókat, ez látszik a formákon és az anyagokon is
Egyszerű műszerek, semmi sallang, 1977 kilométert futott összesen. Sima golyó a vékony váltóbot tetején, nyitott kulissza, ez még valóban a vezetés élményéről szólt, nem a minél gyorsabb 100-ra gyorsulás öröméről
Nem is gondolnánk, hogy ilyen fiatal kocsival is lehet nagyot kaszálni, ráadásul ez a példány nem is valami különleges kiadás, a 18 év alatt mégis alsó hangon 12 millió forintnak megfelelő összeggel nőtt az értéke. Már első tulajdonosa is befektetésnek vásárolta, a Man szigeten kezdte pályafutását, és a számlák szerint 2009-ig háromszor járt szervizben, szigorúan csak karbantartás és ellenőrzés céljából, mivel keveset futott, és persze azért, hogy nehogy valami baja legyen. 7 évvel ezelőtt került jelenlegi tulajához, akkor 319 km volt az órájában.
Az 5,5 literes szívó V12-es 485 lóerőre képes, természetesen a mai napig, sokszor járt szervizben karbantartás céljából, teljesítményét csak az utóbbi években élvezték
Jelenleg 1977-et mutat a számláló, és szinte makulátlan állapotban van az autó, annak ellenére, hogy gazdája kicsit élvezte a V12-est. Ez még vérbeli szívó 12 hengeres, 485 lovat présel ki magából és a hangja igazi álom. Az 550-es egy csodás, a Pininfarina által lágy vonalakkal rajzolt nagy kupé, orrában hordja a motorját és természetesen hátul hajt. Eredeti ára 50 millió forint környékén mozgott, ezért az ezüstért most közel 63 milliót remélnek, minimum, de a végső leütési ára ennél jóval följebb is mehet.
Tömény '90-es évek a Pininfarina által rajzolt dizájn, lágy, nem túldimenzionált, mégis határozott a külseje. Méltó poszterautó volt az 550 Maranello
Sőt, lényegében 18 év alatt ez a 12 misi kb 1,2%-os éves kamatlábnak felel meg… Ami még az inflációt sem takarja be (ne feledjük, korábban volt az 10% körüli is évente), szóval totál bukó. 🙂
Sőt, lényegében 18 év alatt ez a 12 misi kb 1,2%-os éves kamatlábnak felel meg… Ami még az inflációt sem takarja be (ne feledjük, korábban volt az 10% körüli is évente), szóval totál bukó. 🙂
6%-os kamat esetén. 50 millió lekötésre, pláne 20 évre, pláne a 2000-es évek elején 10%-ot is simán adtak… Az úgy meg laza 336 misi, ami „kicsit” jobban hangzik, mint a 12-13 millió. 😀
Becsült üzemanyag megtakarítás 20-37%
De lehet még fokozni akár 50 % – is , még nincs kifejlesztve . Milyen üzemű gépjárművekre – benzin , gázolaj , etanol .
Read more: http://uzemanyag.hupont.hu/8/leendo-temekek#ixzz4JSJGvK4V
A célom :
kifejleszteni és megépíteni egy teljesen új üzemanyag megtakarító családot 2016 – 2017 évre . Együttműködni a lehetséges Magyar partneremmel.
A folyamatos fejlesztés több gépjárműveken alkalmazás
Természetesen célom a legjobb üzemanyag megtakarító család elkészítése . Akár versenykörülmények között is figyelemre méltó eredményeket képes legyen produkálni.
Read more: http://uzemanyag.hupont.hu/8/leendo-temekek#ixzz4JSJGvK4V
A célom :
kifejleszteni és megépíteni egy teljesen új üzemanyag megtakarító családot 2016 – 2017 évre . Együttműködni a lehetséges Magyar partneremmel.
A folyamatos fejlesztés több gépjárműveken alkalmazás
Természetesen célom a legjobb üzemanyag megtakarító család elkészítése . Akár versenykörülmények között is figyelemre méltó eredményeket képes legyen produkálni.
Read more: http://uzemanyag.hupont.hu/8/leendo-temekek#ixzz4JSJGvK4V
Tényleg jó biznisz. 20 év alatt kamatos kamattal számolva forint befektetésnél 50 milla helyett van kb 160 milliód és nem kell egy kocsira vigyázni, garázsra költeni,stb. Most vehetnél belőle 3 ilyen Ferrarit 😀