Egy éven belül megújulnak a legfontosabb Dacia modellek
2017-ben új Dacia Duster, idén ősszel frissített Sandero és Logan várható
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Jövőre jön a vadonatúj Dacia Duster, idén ősszel meg az átdolgozott Sandero és Logan. Szépen fejlődik a Renault "olcsó márkája".
A Renault olcsó márkájaként az elmúlt tíz évben felvirágzó Daciánál nem állhat meg az élet. A Renault-Nissan cégszövetség árérzékeny piacokra szánt tömegmodelljeit is a fősodorbeli termékekhez hasonlóan fejleszti. A ciki és a nem ciki kategóriák közötti lépésváltást a Duster 2010-es piaci bevezetése jelentette, a 2012-ben kijött újabb Sandero és Logan sorozatok meg a maguk árkategóriájában szinte hibátlanok. Tavaly a Duster kapott egy korszerűbb és picit erősebb alapmotort, aztán több modellt is elérhetővé tettek robotizált váltóval. Román lapértesülések szerint a Dacia idén és jövőre sem hagyja újdonság nélkül vevőit és rajongóit - bizony, van már egy nagyon stabil közösség a márka mögött.
A Logan és ferdehátú változata, a Sandero még az idén ősszel megújult külsővel és belsővel állhat dobogóra a Párizsi Autószalonon. Ezt az információt a román ZF című lap magától Laurens van den Ackertől, a Renault fődizájnerétől csípte el egy exkluzív háttérbeszélgetés alkalmával. Van den Acker szerint a félidős frissítéstől nem kell eget rengetőt várni, inkább csak kozmetikai változás lesz. Nem lesz tehát olyan mélyreható, mint a Duster 2013-as faceliftje, amitől sokkal minőségibb hatású lett a beltér. Nagy durranás érkezik viszont 2017-ben, amikor a Dusterből egy teljesen új generációt fognak kihozni.
Az mondjuk tényleg gusztustalan tud lenni minden túlzás nélkül.
Tudod, mi a hányás? Az 5 év után foszladozó német prémium-beltér két és félszer ennyiért. Na az hányás.
„2017-ben új Dacia Duster, jövőre frissített Sandero és Logan várható”
Trükkös az alcím… 🙂
A te fejed is milyen, mégis van, aki kedvel téged. Pedig nincs oka rá.
Azért az árért teljesen rendben van a belseje, amit kérnek érte. Nyilván nem a prémium BMW minőséghez kell méregetni. A sokkal nagyobb pofátlanság a Niva beltere közel ugyanakkora árcéduláért. És az tényleg olyan mint amit belehánytak az undorító műanyagokkal és centis illesztésekkel.