Egy eltűnt márka utolsó legyártott autóját árulják

Ez az utolsó legyártott autó, még értékes is lehet

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Az amerikai márkák nálunk csak kevés embernek jelentenek bármit is, és ott is megvannak a favorizált gyártók. Ez nem azok közül való, mégis értékes lehet, mert ez volt az utolsó darab.


Egy letűnt márka modellje a legtöbb esetben értékes, bár ugye minden attól függ, hogy eredetileg hová is sorolták a márkát, vagy az adott modellt. Egy Trabant például nem épp az értékes autók közé tartozik, legalábbis eddig, hiszen épp felfelé tartanak az árai. Az Oldsmobile sosem volt az amerikai autók között álomautó, csupán a General Motors egyik márkája, aminek autóit ugyanazokra az alapokra és ugyanazzal a technikával építette, mint a többit.
Hirdetés

Az Oldsmobile egészen 2004-ig élhetett, pontosabban április 29-én gördült le az utolsó autó a michigani gyártósorról. Ez volt az, egy Alero GLS 3,4 literes 170 lóerős V6-os benzinmotorral. Az autót az összes dolgozó aláírta, de csak a lemezek alatt, hogy kívülről ne csúnyítsák el. Nem is mutat rosszul a rengeteg szignó a géptető belső felén és a csomagtérben. Az utolsó Oldsmobile-t a General Motors saját történelmi csarnokában állította ki, nem akartak tőle megválni, egészen idáig. Az Alerót aukcióra kínálják, ám nem tudni, mennyiért, mivel nem nyílt, belső körben akarják tovább adni kereskedőknek. Egy korábban oldsmobile-okat értékesítőnek még akár jelenthet is valamit az utolsó autó.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.12.18. at 22:48
    Permalink

    Elég furán festett volna a mai autós színtéren ez a márka ezzel a névvel 🙂 Ezek az utolsó Oldsmobile-ok akár japán autók is lehettek volna a design-juk alapján – pl. az Aurora, az Intrigue vagy akár ez az Alero -, de jól néznek ki, bár tény, hogy ha már Oldsmobile, akkor a régi tepsik szólnak nagyot(pl.: Delta 88, Cutlass Ciera), de a legnagyobb király a 442-es:)

  • 2017.12.19. at 11:23
    Permalink

    Nem értem a mai kor őrületét. Elöször az egyterűek, majd most a suvok. Tudom parttalan izlésről divatról vitatkozni de nem tudom elhinni hogy egy ilyen klasszikus arányokkal rendelkező autót nem találnak annyira szépnek az emberek hogy inkább ezt válasszák a többi helyett. Az gyártók hozzáállása még érthető, azt készítenek amit vesznek az emberek. Talán a Lexusnál nyilatkozta vmelyik vezető hogy ha így folytatódnak az eladások hamarosan leálhatnak a szedánok gyártásával!

Vélemény, hozzászólás?