A csőváznak hála könnyen átalakítható az elektromos autó a különböző felépítményekhez (Forrás: Carscoops)
Ígéretes üzletbe vágnának bele az angolok, évente több millió háromkerekű tuktuk talál gazdára az ázsiai piacon. Az eredeti konstrukció nem sokat változott a hosszú évek során, ami az indiai picon egyáltalán nem meglepő, elég csak a Morris licenc alapján készült Hindustan Ambassadorra gondolni, ami 1958 és 2014 között készült minimális változtatásokkal.
Leginkább golfkocsira hajaz a kisautó, erős növényi alapú műanyagot is használnak a padlón (Forrás: Carscoops)
Az óriási piacra betörni készülő négykerekűt bonyolultsággal nem lehet vádolni, ellenben a városok levegőjével kíméletes, mivel a mérnökök az elektromos hajtásra voksoltak. A D2H nevű fejlesztő cég egyelőre csak az alapot mutatta meg, ami felül csövekből áll, alul pedig növényi eredetű műanyagot is találni a fém elemek mellett. Az áram hajtotta modell elsőkerék hajtású, de az akkumulátorokat a hátsó kerekek közé képzelték a tervezők. Az egyszerű és olcsó felépítés a súlynak is jót tesz, akkumulátorokkal együtt 480 kilót nyom az apró jármű, ami négykerekű motorkerékpárnak minősül, így (szerencséjére) mentesül a töréstesztek alól.
Az akkuk a hátsó tengelyre kerülnek, ami egy ráfutásos baleset esetén lehet nem a legbiztosabb választás (Forrás: Carscoops)
A tervezők egyelőre még keresik a partnereket, így még az akkumulátorok paraméterei is homályba vesznek, de a személy- és teherszállítónak is szánt jármű esetén cél, hogy bírja a 12 órás szolgálatot lemerülés nélkül. A mérnökök célja továbbá, hogy könnyen megvalósítható legyen a helyi gyártás, így nagyobb eséllyel hasíthatnak ki egy méretes szeletet a hatalmas tortából.