Egy BMW-s menti meg a Faraday Future-t?
Korábbi BMW-s vezetőt igazoltatott a Faraday Future, talán az utolsó esélyük
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Csőd szélén áll a Faraday Future, a legfőbb támogató, a LeEco számláit már befagyasztották. Most mégis új embert vettek fel, aki korábban a BMW i modellekért volt felelős.
Többen próbálnak a Tesla babérjaira törni, de egyelőre vagy csak tervek vannak, vagy elkezdett, de támogatás hiányában be nem fejezett autók. Ilyen például a Lucid, amihez szintén támogatókat keresnek, de ott van például a Faraday Future is. Óriási bemutatót szerveztek az FF91 bemutatására, mindenhonnan hallani lehetett róluk, arról is, hogy milyen csúnyán beletört a bicskájuk. Mint kiderült, rengeteg kiegyenlítetlen számla maradt a bemutató után, például a 3D grafikát vetítő óriási LED-falat sem fizették ki, amiért beperelték a Faraday Future-t.
A többségi tulajdonos LeEco még nehezebb cipőben jár, nemrég csődöt jelentettek, miután szintén hátralék miatt befagyasztották a számláikat. A Faraday Future jövője tehát nem valami fényes, utolsó erejükkel egy tapasztalt embert vettek föl, aki talán megmentheti a márkát. Ulrich Kranz a BMW-től lehet ismerős, az ő nevéhez fűződik az i3 és az i8 bevezetése, mondhatjuk, hogy tudja, hogy kell eladni a népnek azt, aminek igencsak szűk a piaca. Kranz nagy kihívásnak, de izgalmasnak véli új feladatát, imponál neki, ahogy a Faraday Future-nél elképzelik a jövőt, szeretne benne részt venni és kihozni belőle, amit lehet, de leginkább persze minél hamarabb beindítani az FF91 gyártását, ami néhány éven belül meg is történhet.
Ha nincs pénz nem tudom mit tud csinálni, itt nem az a gond hogy hogyan vezessék be a terméket a piacra hanem az hogy nincs miből fejleszteni, gyártani, forgalmazni stb… Befektetőt kellene inkább keresni: a baleseti sebészeten sem a törött lábat rakják sínbe először ha összeomlóban van a beteg keringése