Edd China otthagyja az Autókereskedők sorozatot
13 évad után lép ki Edd China a híres műsorból
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
135 felújított autó után Mike és Edd külön utakon folytatják. Míg készül az Autókereskedők új része, addig Edd YouTube csatornát indítana.
Mint a világ megannyi részén, itthon is népes nézőtáborra tett szert 13 aktív éve alatt a Discovery Channelen futó Autókereskedők. Magam is azok közé tartozom, akik az iskolapadból igyekezve lépdeltek hazafelé, nehogy lekéssék a legújabb részt. Ez volt az első olyan autókat felújító és átalakító program a Discovery-n, ami leginkább legendás európai modellekkel dolgozott, és amiknek az átalakítását személy szerint szívesebben követtem, mint az öreg amerikai nagyvasakét. Edd China békés brit karakterét, néha vicces, néha zseniális ügyködését az autók alatt szívesen nézte a világ, amit a nézettségi számok is mutattak.
Anstead a szintén brit For the Love of Cars című sorozatban vált híressé autóépítőként, ám tehetséges formatervező, előadó és nepper is. Állítólag a világ legmagasabb árverési összegei kötődnek hozzá az autósvilágban. Ezek alapján nem vitás, hogy az Autókereskedők az ő műsora. China eközben szeretné felfuttatni YouTube csatornáját, hisz itt indítana új sorozatot, ezzel új kihívások felé nézve. Reméljük, ezzel nem nyírták ki az Autókereskedők sorozatot, mint a Top Geart a mesterhármas elvesztésével. Mindez hamar kiderül, hiszen 2017 második felében már világszerte sugározzák majd az Autókereskedők 14. évadát. Izgatottan várhatjuk azt is, hogy mit eszelt ki hamarosan érkező filmjeihez Edd China.
És szerintem az eladások 90%-a is megrendezett volt. Láttam több autót is amit hirdettek különféle angol használt veterános portálon.
Szerintem itt eddig sem arról szólt egyik epizód sem, hogy profitot termeljenek az eladott felújított autókkal. Ha mindent összeszámoltak volna masszívan veszteséges lett volna minden egyes rész. Arról nem is beszélve, hogy minden autón sokkal több mindent megcsináltak közben mint amit összeszámoltak és bemutattak.
A business az üzlet és több bevétele lesz az új műsornak ha leszorítja a gyártási költséget, ez már nem a minőségről és a hagyományról szól, hanem a nagyobb-nagyobb PROFIT-ról!!!
Hú de kár… Pont az volt a jó, hogy a munkafázisokat láthattuk, élmény volt!
Heeeehhh hát csak nem China-ba költözik ? 😀
Az a legnagyobb baj, hogy ebből az amerikai gagyiból amit most csinálni akarnak a sorozatból már van 100 hasonló. Ez pontosan Edd miatt volt ilyen jó, pontosan attól amit most kiszednek belőle.
Na akkor sajnos ennek is vége….. Az utolsó évadban már lehetett látni, hogy kicsit megváltozott a műsor és mintha megtört volna a korábbi lelkesedés de bíztam benne, hogy csak valami producer műve. Ezek szerint nem az volt. Kár érte, sosem lesz már olyan mint előtte. Ez volt talán az egyetlen autós műsor ami ennyi ideig színvonalas tudott maradni. Az elején volt kifejezetten jó, amikor gombokból újítottak fel autókat és még mindent próbáltak egyedül megoldani. Azok a részek voltak talán a legjobbak bár sosem unatkozott az ember. Mondjuk egy jó páran felbuzdulva a sorozaton nem kicsit túlvállalták magukat egy-egy veteránnal. Az első 1-2 évadot leszámítva azért egyre több dolog maradt ki a folyamatokból (nyilván egyre bonyolultabb dolgokat/autókat is csináltak ami lehet tv-n keresztül unalmas lett volna) és Edd szerintem egy komoly stábbal dolgozott. Arról nem is beszélve, hogy egy-egy felújítás ahogy néztem hónapokig is tarthatott vagy még tovább is, csak ez nem úgy tűnt a képernyő előtt. (Valamelyik rész kora tavasszal indul és nyári képsorokkal fejeződik be.) Persze ez egy show volt, nem oktatófilm autó restaurálásról. Sajnálom, hogy így alakult. Elnéztem volna még 13 évadig úgy hogy volt.
Én ugy vagyok vele hogy a gyönyörü autok érdekelnek ezért ma is nézem az uj részeket,jopofa volt Ed de jopofa az uj müsor is és nekem ez a fontos