Ecsetként használták az Alfa Romeo szuperminjét

Színes reklámmal bukkant fel újra a MiTo

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Az "art car" korszak reneszánszát az olaszok sem akarták kihagyni. A MiTo színes festékekkel szórta a vásznat legújabb reklámfilmjében.


Már jó ideje nem hallottunk az Alfa Romeo MiTo-ról. Az Egyesült Királyságban azonban egy színes reklámban tűnt fel az idén frissített szupermini. Bemutatva a modell dinamikus vezethetőségét és képességeit, egy különleges kihívást találtak ki a MiTo számára. A korosodó olasz kisautót egy profi pilóta kezei közé dobták, aki egy színes porokkal és festékekkel felszórt pályára vitte azt. A cél az volt, hogy egy festményt készítsenek a fehér vászonra, a MiTót ecsetként használva. A dolog külön pikantériája, hogy egy iPhone 7 Plusszal vették fel az egész videót.

Hirdetés
Modellfrissítés alatt persze inkább a mai igényekhez való igazítást érthetjük. Motorpalettája továbbra is a kéthengeres, 105 lóerős 0,9 literes TwinAirtől a 170 lóerős 1,4 literes MultiAir benzinesig tart, egyetlen dízelként 95 lóerős 1.3-ast is kaphat. Íme az iPhone 7 okostelefonnal felvett reklámfilm. A film elején hozzáteszik: „Ne próbálják ki otthon! Azért jó móka volt.”
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?