EcoBoost motort kapnak a Ford Explorer Interceptorok
Takarékosabbra és erősebbre cserélik a rendőrautók motorjait
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Az Egyesült Államok rendőrőrsei számára hamarosan elérhetővé és megrendelhetővé válik a Ford Police Explorer Interceptor rendőrautó 3,5 literes EcoBoost V6-os motorral.
Erősebbekk és takarékosabbak lesznek az amerikai rendőrség elfogóautói. Az új rendőrségi jármű motorja 474 Nm maximális nyomatékra képes, ez a motor egyébként számos egyéb amerikai Fordban is megtalálható, beleértve a Ford Taurus Police Interceptort; sőt, az utóbbi időben Amerika legnépszerűbb autójának, a Ford F-150 pickup vásárlóinak a 40 százaléka is ezt a motort választotta autójához.
„Továbbra is figyelünk arra, hogy a vásárlóinknak azt tudjuk nyújtani, ami kielégíti az igényeiket,” mondta Gerry Koss, a Ford flottamarketing-menedzsere. „A rendőrségi autók elkészítéséhez alkalmazott tanácsadói csapat, valamint az országszerte megkérdezett ügyfeleink, a rendőrök az EcoBoost motort választották a legmegfelelőbbnek az rendőrségi autóba.”
Gyakran szükség van arra is, hogy több különleges felszereléssel lássák el ezeket a járműveket, de elsősorban ennek az autónak egy gyorsreakciójú, üldözésképes és könnyen irányítható járműnek kell lennie. Nos, ezeknek az elvárásoknak a Ford Explorer Police Interceptor teljes mértékben megfelelt. A Los Angeles-i seriff hivatala tesztelte a kocsi tudását a V8-as, 5,3 literes motorral szerelt Chevrolet Tahoe rendőrautóval összevetve. Dinamizmusát, fékezési tulajdonságait, reakcióidejét, takarékosságát, gyorsulását és sebességét tekintve is verte az új motorral szerelt Ford a Chevy-t.
A Ford Explorer Police Interceptor motorházteteje alatt, ahogy már említettük, egy V6-os motor lapul, de feltöltéssel ez az erőforrás a korábbi évek V8-asait is túlszárnyalja. A Police Interceptor elérhető 3,5 literes V6-os elsőkerék-meghajtású, 3,7 literes szívó V6-os (304 lóerővel) összkerékmeghajtású, valamint 3,5 literes EcoBoost V6-os, dupla turbós motorral és összkerékmeghajtással, így bőven lesz miből válogatni őrjárat előtt.
ha nem eszik 35 litert 100 on, hanem csak 25-öt az már ECO… 🙂
Gondolom itt már csak a szegényebb keverék miatt lehet rábiggyeszteni, hogy ECO, igazából ez is 30 liter felett van ha kihasználják:D
… hát az 5.3-as V8-hoz képest ez már downsizing ….. európai gondolkodással azért elég megdöbbentő …. nagyon lassan fejlődnek az USA-ban ….
3.5 literes dupla turbós ECO..tudják ezek mi az az economy? 🙂