E hó végén lejár az autópálya-matrica, ideje cserélni
Tavalyi árakon vehetünk idén is autópálya-matricát
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Egyetértek. És mindegy milyen kormány van éppen hatalmon. Annyiban más csak, hogy éppen merre folyik el a pénz.
ha van is arra fordítható pénz, akkor azt elosztogatják, 10x áron csinálnak/javítanak rossz minőségű aszfaltból……
töménytelen mennyiségű pénz folyik be adó formájában, de töménytelen mennyiségű hitelt,papírokat fizet az ország….plusz mennek ki a pénzek offshore-ba is…és akkor ezt megkoronázandó 10x áron mutyiznak….és ez mindig így volt, már 26 éve, ezért nem halad az ország előre, csak marad balkán.
Az a baj, hogy minden, amit adó formájában szednek be, az nem arra fordítódik, amire beszedték. Hogy egy példát mondjak, a nyugdíjjárulék is ilyen.
Elviekben – ígéret szintjén – több pénzt fognak utakra költeni, de hiszem, ha látom. Addig meg marad a 100km/h korlátozás a külső sáv miatt, jó látási viszonyok mellett én ott le szoktam félig menni a leállóra, mert az nem kátyús. Ha viszont nem lehet, akkor marad a belső sáv, a többiekkel együtt 130, mert senki sem szokott lassítani..
Az M86 os abszolút jó minöségü szépen kivitelezett pálya, élvezetesen autózható ! Szemben az M 1 -es kikopott gidres-gödrös erösen felújitásra szoruló testvérével ! HOVÁ LESZ a benzinbe srófolt útalap pénze, hová lesz az irdatlan összegü matrica ára, na ezaz amit senki nem tud megmondani, állitólag döl az országba a töménytelen pénz, remek stadionok épülnek belöle 200 embernek, viszont az úthálózatunk SZÉGYELLNIVALÓ ! Miért van Ausztriában, Németországban, északon az örök jég és fagy birodalmában elsöosztályú úthálózat ?? M ert ott nem 2,5 milliárdért épül 1 km autópálya .