Durva terepgumikon feszít az új Clubman

Motor ihlette a stílusos All4 Scramblert, de lehetne értelmesebb is

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Az All4 Scrambler egy motorkerékpár alapján készült, megpróbálták átültetni egy autóba a stílusos gép lényegét. Mindenki döntse el magának, hogy sikerült-e, annyi biztos, hogy mutatós darab.

Ilyen az, amikor egy dizájner valóban kiélheti a vágyait, az efféle koncepcióautók általában nem túl értelmes darabok, de felhajtásnak nagyszerű a legújabb Mini. A BMW egyik olasz forgalmazójának fejéből pattant ki az ötlet, hogy a sikeres és stílusos nineT Scrambler nevű motorkerékpár retro fazonját valahogy ráhúzzák egy autóra is. Ebből lett a Mini Clubman All4 Scrambler, melyen a legdurvább változás, hogy az aszfaltra szánt gumikat komoly off-road darabokra cserélték. Még az is lehet, hogy valami értelmes sült volna ki belőle, ha mondjuk, jobban megemelik a Clubmant, vagy bővítenek a kerékjárati íveken, így viszont az első legapróbb bukkanón is beleérnének a gumik.
Hirdetés
Persze az ötletadó sem krosszmotor, és az autó is csak egy tanulmány, ugyanakkor szerényebb terepgumikkal abszolút életképes Clubman lehetne belőle. A többi változás is mind rímel a nineT-re, a mattszürke fényezést a tank, a világos barna Nappa-Alcantara bőr belteret pedig az ülése ihlette. A két extra lámpa az elején nem kérdés, miért, és egyébként is állati jól áll neki. A túrázós jellegnél maradva egy szolid tetőcsomagtartóval is ellátták. Arról nem esik szó, hogy az erőforrás kapott volna valami pluszt, ha maradt az S felszereltség, akkor az orrában a kétliteres, turbós négyhengeres dolgozik 189 lóerővel, és persze mind a négy kereket hajtja.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?