Ugyan nem krossz, de túramotor a nineT Scrambler, ezért kapott terepgumikat a legújabb Clubman
Ilyen az, amikor egy dizájner valóban kiélheti a vágyait, az efféle koncepcióautók általában nem túl értelmes darabok, de felhajtásnak nagyszerű a legújabb Mini. A BMW egyik olasz forgalmazójának fejéből pattant ki az ötlet, hogy a sikeres és stílusos nineT Scrambler nevű motorkerékpár retro fazonját valahogy ráhúzzák egy autóra is. Ebből lett a Mini Clubman All4 Scrambler, melyen a legdurvább változás, hogy az aszfaltra szánt gumikat komoly off-road darabokra cserélték. Még az is lehet, hogy valami értelmes sült volna ki belőle, ha mondjuk, jobban megemelik a Clubmant, vagy bővítenek a kerékjárati íveken, így viszont az első legapróbb bukkanón is beleérnének a gumik.
Még a csomagtér padlója is barna Alcantara borítást kapott, a szürke-barna színösszeállítás minden helyzetben stílusos
Persze az ötletadó sem krosszmotor, és az autó is csak egy tanulmány, ugyanakkor szerényebb terepgumikkal abszolút életképes Clubman lehetne belőle. A többi változás is mind rímel a nineT-re, a mattszürke fényezést a tank, a világos barna Nappa-Alcantara bőr belteret pedig az ülése ihlette. A két extra lámpa az elején nem kérdés, miért, és egyébként is állati jól áll neki. A túrázós jellegnél maradva egy szolid tetőcsomagtartóval is ellátták. Arról nem esik szó, hogy az erőforrás kapott volna valami pluszt, ha maradt az S felszereltség, akkor az orrában a kétliteres, turbós négyhengeres dolgozik 189 lóerővel, és persze mind a négy kereket hajtja.