Durva diétán a 7-es BMW
A mostani 5-ösnél is könnyebb lesz az új 7-es BMW
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Csak jó két év múlva érkezik, de azt már most megsúgták az új 7-es limuzinról, hogy könnyebb lesz egy mostani 5-ösnél. A BMW visszavág.
A Herbert Diess fejlesztési vezetőtől származó információk alapján a karosszéria nagyszilárdságú acél mellett alumíniumból és szénszálas műanyagból készül, közben persze egy kicsit össze is megy, hiszen a hossza 5010 mm-esre becsült, szélessége 1815, magassága 1425 mm lehet. Ez minden irányban kb. 5-10 centis kurtítás, de hogy a távol-keleti burzsoázia is megkapja a maga extra hátsó lábterét, nyújtott tengelytávú kivitel is biztosan marad a kínálatban. Míg most egy 740i típus üres tömege 1,9 tonna, utódja súlyban a jelenlegi alap 5-ösét (1670 kg) is alulmúlhatja. A G11-es kódnevű következő 7-es motorjai a jól ismert 6, 8 és 12 hengeres benzinesek, valamint 6 hengeres és akár 3 turbóval is lélegeztetett dízelek lesznek. Benzines plug-in hibrid, szériában már 9 fokozatú ZF automata váltó bevetése is esélyes. Úgy tudni, hogy a közel 600 lóerős S 63 AMG-re válaszul 760 xDrive M Performance csúcsmodell is jön orrában a 4,4 literes, ikerturbós V8-assal.
Igen az F10 amennyire pöpec darab annyira nehéz bálna lett. Ezt persze egy másik márkánál újjságírók százai hoznák fel lengetve véres kardként…
De itt valahogy nem baj hogy egy 520d kombi 1795!!! kg. Üresen, EU norma szerinti pehely sofőrrel és tankolva.