Kicsi a bors, de mérges. Az előd aranyos mackós orra már a múlté, eddig világszerte 330 ezer C3 Aircross talált gazdára
Rengeteg vevő keresi a kicsivel négy méter feletti városi crossovereket, de a C3 Aircross eddig nem tudott kihasítani nagyobb szeletet a tortából. A tavalyi évben az európai piacon 46 ezer kelt el a francia típusból, a Volkswagen T-Cross 100 ezer vevőtől csalta ki a vételárat, a
Renault Captur 178 ezres eladást produkált. A C3 crossover változata maga mögött hagyta az aranyos külsőt, helyette sokkal maszkulinabb arccal tekint a világba.
Kilenc colosra nőtt a központi kijelző, több a tárolórekesz, vastagabb a szivacs az ülésben
A más Citroëneken is felbukkanó csíklámpa megmaradt, az alsó - eddig gömbölyű - világítótestet szintén egy résnyi lámpával váltották fel, a hűtőrács nagyobb lett és lejjebb vándorolt, így jutott hely egy új nyílásnak is. A vészjósló tekintetű C3 Aircross külsején más érdemi változás nincs, az új orr emészthette fel a félidős ráncfelvarrás büdzséjének nagy részét.
Hátsó lámpáknál kevesebb a piros és több a fekete, az érdemi változást az elején kell keresni
A típust jól ismerők kiszúrhatják a sötétebbé váló hátsó lámpákat, ezen kívül három új alapszínt kapott az Aircross, összesen 70 féle színkombinációban kérhető az új modell. A 4,16 méter hosszú Citroën esetében szó sincs sportosságról, hangsúlyozottan a kényelemre hangolt modellről van szó, ezért is került vastagabb szivacs az ülésekbe. A fedélzeten nagyobb lett a központi kijelző és több rakodóhely várja a holminkat. A motorok változatlanok: a háromhengeres 1,2 literes benzines 110 és 130 lovas lehet, a gázolajos 1,5 literrel és 110 lóerővel gazdálkodik. Aki gonosz tekintetű C3-ra vágyik, annak a nyárig kell türelmesnek lennie.
A nyaralást már lehet a C3 Aircross-szal tervezni, júniusban indul a forgalmazás