Dübörög a Mazda
Az európai piacon jól szerepel a Mazda, felülmúlja saját célkitűzéseit
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Az európai autópiac kezd magára találni. A Mazda a régióban 170 ezer autót akart eladni idén, most úgy néz ki, túlteljesíti a tervet.
Ha a második félév is jól alakul, akkor a kitűzött darabszámnál több autót adhat el a Mazda - írja a Bloomberg a japán gyártók közül leginkább exportfüggő Mazda régiós operatív vezetőjére hivatkozva. Jeff Guyton elmondta, hogy az első öt hónapban 24 százalékos volt az emelkedésük, ami ígéretes érték ahhoz képest, hogy az egész 2014-es évre vetítve 6,9 százalékkal számoltak. A 6-os 2012 őszen mutatkozott be, 2013-ban a Mazda a piac 1,8 százalékos csökkenése ellenére 18 százalékkal tudta növelni az eladásait.