Összesen 10 centiméter futóműemelést kaphat az összkerekes Opel Combo
Összkerékhajtást házilag már nem fejleszt a PSA csoport, azt mondják, azt a kevés ügyfelet, akik rendelnének, nem érdemes házon belül kiszolgálni. Ugyanakkor több modellhez is kérhető, ám ezeket egy külső vállalat alakítja át, a francia Automobiles Dangel. A legfrissebb ilyen modell most az Opel Combo áruszállító dobozos kivitele, melyet alaposan felvérteznek a durva körülmények közötti használathoz. A Dangel féle összkerékhajtás beépítésével alapesetben 20 millimétert emelnek a futóművön, opcióként további 8 is kérhető, ez látható a fotókon is.
Ecóban csak elöl hajt, komolyabb igénybevételhez tervezték, önzáró difi is kérhető
Az alapcsomag tartalmazza az osztóművet, a hátsókerékhajtást egy elektronikusan zárható differenciálművel, valamint a kormánymű és a futómű áthangolását. Ezek mellett kerül egy új forgókapcsoló a műszerfalra, mellyel kapcsolható Eco mód, amikor nem használja a hátsókerékhajtást, valamint egy 4WD mód, amikor a tengelykapcsolós osztóművön keresztül juttatja hátra is a hajtást. Ezen felül még van egy R. Lock mód a hátsó difi zárására, de opcionálisan kérhető önzáró differenciálmű is. A Dangel összkerékhajtása 7200 eurós felár a német piacon, ami finoman szólva sem kevés, ugyanakkor masszív rendszert ad és alaposan kibővített használhatóságot. Az összkerékhajtás csak a 130 lóerős 1,5 literes dízelmotorral és kézi váltóval kapható.
A terepesített Combo 130 lóerős dízelmotorral és kézi váltóval kapható