A Cyberster névről a virtuális világ ugorhat be, ami nem illik az autóhoz. A villanyhajtást leszámítva klasszikus a felépítés: kétüléses, vászontetős roadster (alapáron vélhetően hátsókerékhajtással), meglehetősen ortodox megoldás.
Semelyik kategóriában sincs biztonságban az európai autógyártás, a kínaiak bárhol, bármikor felbukkanhatnak. Eddig jellemzően csak crossoverekkel és szedánokkal jelentek meg Európában, a vászontetősök piacán nem kellett kínai konkurenciától tartani, egészen mostanáig.
Ez kissé bazári részlet, az MG sportkocsija a felfelé nyíló ajtók nélkül is vonzza a tekintetet
Az évek óta lebegetett MG sportkocsi kézzelfoghatóvá vált, a 2024 nyarától megvásárolható roadster a Cyberster névre hallgat. Kellemetlen lehet a konkurenciának, hogy a kínaiak megtanultak jó formákat rajzolni, a Cyberster mutatós, arányos és letisztult, az ázsiai csicsát is sikerült kordában tartani. A fény-árnyék vonalakkal remekül játszottak a tervezők, ahogy a hátsó kerék feletti domborítás is telitalálat, a féklámpák végeinek lekanyarítása a Toyota Suprára emlékeztet. Egyedül a felfelé nyíló ajtók érződnek túlzásnak.
Nem csak az autót, hanem a tetőt is villanymotor mozgatja. Az európai forgalmazás jövő nyáron indul. Kezdhet félni a BMW Z4?
A vászontetős technikai adatainak javával még adós a gyártó, állítólag háromféle teljesítménnyel készül majd a Cyberster. A legolcsóbb verziót egyetlen villanymotorral szerelik, a csúcsverzióban két erőforrás dolgozik, összesen 530 lóerő lehet a produktum. Az MG sok év kihagyás után megint kilátogat a tradicionális Goodwood Festival of Speed rendezvényre, ahol nem csak álló helyzetben, hanem a hegyi felfutón is láthatja a közönség a villanyautót.
Izgalmas formájú lökhárító és enyhén púpos géptető, rátaláltak a kellemes formákra a kínaiak