Jellegzetes a kék metál-szín és a fehér csíkozás is
Aki Gordini-verziót vásárol, az nem csupán egy sportos Renault-t választ, hanem egy klubba is belép – állítják a franciák. A társaság tagjai már a 60-as, 70-es években is reflektor-villantással üdvözölték egymást, ma pedig az internetes közösségi csatornákon még komolyabb az összetartás. Ennek megfelelően a Renault elsőként a Gordini-kedvelők facebook-csoportjának mutatta be a Wind Gordinit. A Twingo Gordini R.S. után ez a következő modell, mely megkapta a jellegzetes, Gordini-kék, hosszanti fehér csíkokkal vadított metálfényezést. A sportos széria egyébként paramétereivel ugyanazt tudja, mint a Wind csúcsváltozata, azaz 1,6-os, 133 lóerős szívó benzinmotor hajtja és 17 colos alu felniken gördül. Az ötször kétküllős, kétszínű keréktárcsák kékes árnyalata Gordini-védjegy, miként a G-betűs oldalsó-embléma is. Sokat dob a megjelenésen a Mégane CC sötétített üvegtetejét idéző, feketére fényezett tetőpanel, valamint a hűtőrács fehér belső íve és az ugyanilyen árnyalatú külső tükörpár is.
Zárt és nyitott karosszériával egyaránt dögös a Wind Gordini
Kék és fehér betétekkel vadított fekete bőr kárpitozás és automata légkondicionáló egyaránt jár a Wind-paletta új, sportos csúcsverziójához
A dizájnerek a karosszérián megismert árnyalatokkal dolgoztak az utastérben is, azaz a vaskos oldaltartású ülések, a kormánykerék, az ajtófogantyúk és a váltószoknya bőr bevonata egyaránt fekte, kék és egy kis fehér árnyalatokat hoz. A Gordini elnevezés hagyományosan a váltógombon olvasható. Az első ízben a március 1-én nyíló Genfi Autószalonon bemutatkozó Wind Gordini nem sokkal megjelenése után már a hazai árlistákon is felbukkanhat, így ha valaki ekképp felöltöztetve kívánná meg az elektromosan nyitható tetejű kétülésest, nem kell sokat várnia rá.