Dobta a tetőt az új Audi A5
Tovább bővült az új Audi A5 kínálata, megérkezett a Cabriolet
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Szép lassan kiteljesedik az új Audi A5 kínálata, bár az RS5 még várat magára, azért a kabriókat már megkapjuk. Megérkezett az A5 és S5 Cabriolet.
Nem csak a kupé, az új A5 kabrió is mérhetetlenül elegáns. Minden lehetséges formajegyet örökölt a keménytetős kétajtóstól
Nőtt a tengelytáv, így a hátsó lábtér is az elődhöz képest, de széltében is valamivel több már a hely
Az extrák hada közös a kupéval és az ötajtóssal, beleértve a multimédiás egység hangvezérlését is
Negyven kilogrammal karcsúbb elődjénél a – márka szerint – kategóriájának legmerevebb karosszériáját adó A5/S5 Cabriolet. Alapvetően első, felárért viszont Quattro összkerékhajtássú az új kabrió, motorjai pedig a Coupéval és a Sportbackkel közösek. 252 lovas TFSI az alap, följebb kétliteres és háromezres TDI-k érhetők el 190 és 218 lóerős teljesítménnyel, de később lesz egy 190 lovas kétliteres benzines és 286 lóerős háromezres dízel is a kínálatban.
354 lóerős az S5 Cabriolet, alapból Quattro összkerékhajtással és nyolcfokozatú tiptronic automataváltóval szerelik, 5,1 másodperc elég neki a 100 km/h-hoz
Összkerékhajtás és nyolcfokozatú tiptronic automataváltó jár alapból az S5 Cabriolet-hoz, valamint 354 lóerős 3,0 literes turbós benzinmotor. Míg nem érkezik a 2,9 literes duplaturbós – a Porsche Panamerából már ismert – V6-os, 440 lóerős motorral szerelt RS5, addig az S5 lesz a csúcs a kabrió az A5-ösök között 5,1 másodperces százas sprintjével.
15 másodperc alatt nyitja vászontetejét, ez akár 50 km/h-ig is lehetséges
Szerintem te beteg vagy.
Szinte az összes Audi ugyanúgy néz ki.
Méghogy klasszikussá válik.
Szerintem értéktelen romhalmazzá, mivel semmi egyedi vagy különleges nincs benne, még a vonalai is nagyon hasonlítanak egymásra. tömegcikk minden egyes alkatrésze, sőt semmiben sem csúcsminőség, csak az illesztései mondhatók egy ideje a kategóriájában úttörőnek de vajon meddig, attól meg nem lesz klasszikus.
Semmi de semmi különleges nincs ezekben az autókban ugyanúgy filléres romhalmazok lesznek ezek is tizenhuszonévesen mint a többi audi meg német autó.
Hál istennek az Audi viszi tovább következetesen ezt a gyönyörű formát. Nekem egy modellfrissített Audi A4 Cabriom van 3,2 FSI Quattro kézi váltóval e mellett lassan már klasszikussá válik, remélem halhatatlanná is és egyszer nagyon sok pénzt fog érni, már csak 20 évet kell vele várni 🙂