Dobta a tetőt az új Audi A5
Tovább bővült az új Audi A5 kínálata, megérkezett a Cabriolet
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Szép lassan kiteljesedik az új Audi A5 kínálata, bár az RS5 még várat magára, azért a kabriókat már megkapjuk. Megérkezett az A5 és S5 Cabriolet.
Negyven kilogrammal karcsúbb elődjénél a – márka szerint – kategóriájának legmerevebb karosszériáját adó A5/S5 Cabriolet. Alapvetően első, felárért viszont Quattro összkerékhajtássú az új kabrió, motorjai pedig a Coupéval és a Sportbackkel közösek. 252 lovas TFSI az alap, följebb kétliteres és háromezres TDI-k érhetők el 190 és 218 lóerős teljesítménnyel, de később lesz egy 190 lovas kétliteres benzines és 286 lóerős háromezres dízel is a kínálatban.
Összkerékhajtás és nyolcfokozatú tiptronic automataváltó jár alapból az S5 Cabriolet-hoz, valamint 354 lóerős 3,0 literes turbós benzinmotor. Míg nem érkezik a 2,9 literes duplaturbós – a Porsche Panamerából már ismert – V6-os, 440 lóerős motorral szerelt RS5, addig az S5 lesz a csúcs a kabrió az A5-ösök között 5,1 másodperces százas sprintjével.
Szerintem te beteg vagy.
Szinte az összes Audi ugyanúgy néz ki.
Méghogy klasszikussá válik.
Szerintem értéktelen romhalmazzá, mivel semmi egyedi vagy különleges nincs benne, még a vonalai is nagyon hasonlítanak egymásra. tömegcikk minden egyes alkatrésze, sőt semmiben sem csúcsminőség, csak az illesztései mondhatók egy ideje a kategóriájában úttörőnek de vajon meddig, attól meg nem lesz klasszikus.
Semmi de semmi különleges nincs ezekben az autókban ugyanúgy filléres romhalmazok lesznek ezek is tizenhuszonévesen mint a többi audi meg német autó.
Hál istennek az Audi viszi tovább következetesen ezt a gyönyörű formát. Nekem egy modellfrissített Audi A4 Cabriom van 3,2 FSI Quattro kézi váltóval e mellett lassan már klasszikussá válik, remélem halhatatlanná is és egyszer nagyon sok pénzt fog érni, már csak 20 évet kell vele várni 🙂